Kan du hjælpe os med at passe på 2 marsvin for 3 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

tiami

Hey piger!

Vi har en lille problem nu, hele familien skal til ferie til Ungarn, for 3 uger. Det vil være første gang for min og min mands familie til at møde Det bliver jo dejligt, men vi har nemlig to søde marsvin, som vi skulle gør noget ved mens vi er på ferie...

Skriv en kommentar eller en besked hvis du kunne måske passe på de to marsvin mellem d.15 juni og d.6 juli, og du bor i Odense, eller i nærheden. Vi kan snakke sammen om detaljerne senere

Kys fra, Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

nilletøz

Øv du bor i odense, for jeg ville da gerne have passet dem

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

tiami skriver:

Hey piger!

Vi har en lille problem nu, hele familien skal til ferie til Ungarn, for 3 uger. Det vil være første gang for min og min mands familie til at møde Det bliver jo dejligt, men vi har nemlig to søde marsvin, som vi skulle gør noget ved mens vi er på ferie...

Skriv en kommentar eller en besked hvis du kunne måske passe på de to marsvin mellem d.15 juni og d.6 juli, og du bor i Odense, eller i nærheden. Vi kan snakke sammen om detaljerne senere

Kys fra, Anita

Ja..selvfølgelig kan jeg/vi det.
Vi bor lige uden for Nyborg mod Ørbæk og jeg har haft masser af marsvin gennem årene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

tiami

nilletøz skriver:

Øv du bor i odense, for jeg ville da gerne have passet dem

Mange tak for det, jeg er helt forvirret over hvor mange hjælpsom menneske der er her! <3

Og tak Sussie, jeg sender en p.m. til dig, og så kan vi snakke om det

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

tiami skriver:

Mange tak for det, jeg er helt forvirret over hvor mange hjælpsom menneske der er her! <3

Og tak Sussie, jeg sender en p.m. til dig, og så kan vi snakke om det

Det gør du bare.

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

tiami skriver:

Hey piger!

Kys fra, Anita

Tiami/Anita er jo på ferie og vi passer så hendes to søde marsvin.
Den Sort-hvide hedder Piggy og den brun-hvide hedder noget på ungarnsk, som jeg ikke kan huske men vi kalder den lige Grisling pt..hehe.

Så her er der lidt billeder af et par søde "feriebørn" (I det tilfælde at Anita skulle kigge forbi)  
Også et hvor man kan se både dem og vores misser.
Nøj hvor de hygger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.