Hvordan kan man finde på at oprette en profil på en hjemmeside der direkte siger "vær din kæreste utro" ??? Og hvordan kan nogle få sig selv til at lave sådan en hjemmeside??? jeg forstår det bare ikke... findes der virkelig ikke længere nogle man kan stole på? Og de reklamere oven i købet med det i tv og radio...
Fint folk vil være utro... men er vi kommet så vidt at medierne også synes det er del af det at være dansk, at reklamere med utroskab...???
Og TÆNK at vi ikke har noget imod det, men rent faktisk udnytter det (kunne aldrig selv drømme om det, men er jeg virkelig den eneste der bliver vred når den reklame dukker op i radioen
)
"Victoriamilan, det ikke kun mænd der gør det, nu har du også muligheden, opret en profil på victoriamilan, og sæt selv dine grænser... osv"
JEG bliver S*U gal, fustreret og en smule ked når jeg kører bil og skal sidde hvert kvarter eller halve time og hører en rekalme for utroskab...
Synes det er sørgeligt at medierne også er kommet så vidt...
Personligt er jeg selv blevet r*vrendt af en fyr der var mig utro, og på en måde synes jeg at man bliver mindet om det hele tiden nu i radioen... Har haft utroligt svært ved at lade mig selv stole på min nuværene kæreste, og nu hvor man endelig har glemt alt om utroskab, bliver man dælme mindet om det i radioen, hvor de ligefrem OPFORDRE en til det... 

De reklamere jo med at du ikke kan stole på din kæreste/mand...
Er jeg den eneste her i dk der mener det er forkert at lave sådan en hjemmeside? og så oven i købet reklamere med det hele tiden? 

(vær søde ikke at angribe mig, men havde brug for at komme ud med noget galle pga. den reklame.)
Anmeld