Victoriamilan, hvorfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvordan kan man finde på at oprette en profil på en hjemmeside der direkte siger "vær din kæreste utro" ??? Og hvordan kan nogle få sig selv til at lave sådan en hjemmeside??? jeg forstår det bare ikke... findes der virkelig ikke længere nogle man kan stole på? Og de reklamere oven i købet med det i tv og radio...

Fint folk vil være utro... men er vi kommet så vidt at medierne også synes det er del af det at være dansk, at reklamere med utroskab...???  Og TÆNK at vi ikke har noget imod det, men rent faktisk udnytter det (kunne aldrig selv drømme om det, men er jeg virkelig den eneste der bliver vred når den reklame dukker op i radioen

"Victoriamilan, det ikke kun mænd der gør det, nu har du også muligheden, opret en profil på victoriamilan, og sæt selv dine grænser... osv"

JEG bliver S*U gal, fustreret og en smule ked når jeg kører bil og skal sidde hvert kvarter eller halve time og hører en rekalme for utroskab...  Synes det er sørgeligt at medierne også er kommet så vidt...

Personligt er jeg selv blevet r*vrendt af en fyr der var mig utro, og på en måde synes jeg at man bliver mindet om det hele tiden nu i radioen... Har haft utroligt svært ved at lade mig selv stole på min nuværene kæreste, og nu hvor man endelig har glemt alt om utroskab, bliver man dælme mindet om det i radioen, hvor de ligefrem OPFORDRE en til det...  De reklamere jo med at du ikke kan stole på din kæreste/mand...

Er jeg den eneste her i dk der mener det er forkert at lave sådan en hjemmeside? og så oven i købet reklamere med det hele tiden?

(vær søde ikke at angribe mig, men havde brug for at komme ud med noget galle pga. den reklame.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

L.J.L

Det er efterhånden gamle nyheder med den side. Personligt kan den ikke sætte mit pis i kog. Hvis folk vil være utro så er de det nok alligevel, Victoria-Milan eller ej...

Anmeld

24. maj 2011

Ayasmor

Nej du er ikke den eneste.. jeg mener helt bestemt også at det er smagsløst

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Lauritz skriver:

Det er efterhånden gamle nyheder med den side. Personligt kan den ikke sætte mit pis i kog. Hvis folk vil være utro så er de det nok alligevel, Victoria-Milan eller ej...

har du jo ret i at folk jo nok er alligevel, men jeg bliver alligevel utroligt såret over at det er kommet så vidt. Og ja ved godt det er gammel nyt, men har brændt inde med det lidt for længe nu, så nu skulle jeg af med harmen.

Anmeld

24. maj 2011

Phoenix

Ayasmor skriver:

Nej du er ikke den eneste.. jeg mener helt bestemt også at det er smagsløst

Enig. Virkelig dårlig stil...

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Jeg tror folk bliver så oprørte over den, fordi de er bange for, at det sker for dem selv. Jeg synes bestemt siden er smagløs, men den forarger mig nok ikke lige så meget som den gør dig. For jeg tvivler meget på, at folk ser reklamen og tænker: "Utroskab? Nå, det var et interessant fænomen, det har jeg aldrig tænkt på. Men nu hvor der er en side, skal jeg HELT klart gøre det!"

Jeg ser det sådan her: 
1. Dem som bruger siden og er utro, ville gøre det anyways. Så er de ikke ens tårer værd, de spader
2. Dem som ikke vil være utro, lader være at bruge siden, uanset om der reklameres for den eller ej.

Så ja, det er nok temmelig smagløst at opfordre til den, men omvendt har jeg bare den holdning, at dem der bruger den nok bare ville have været utro på en anden måde alligevel.  

Anmeld

24. maj 2011

Miss HH

Jeg troede det var en joke i starten, kan slet ikke forstå at det er tilladt!!!! Og nej det er da virkelig ikke et fedt budskab "vi" danskere sender. Er SÅ forarget over man direkte opfordrer til utroskab - få et spændende liv og hver din kæreste/kone/mand utro! Eeeeehm nej!!!! Hvis det er behovet så bliv SINGLE!

Er enig i, at ville man være utro, er man det uanset men ligefrem at opfordre til det

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Hybjerg skriver:

Jeg troede det var en joke i starten, kan slet ikke forstå at det er tilladt!!!! Og nej det er da virkelig ikke et fedt budskab "vi" danskere sender. Er SÅ forarget over man direkte opfordrer til utroskab - få et spændende liv og hver din kæreste/kone/mand utro! Eeeeehm nej!!!! Hvis det er behovet så bliv SINGLE!

Er enig i, at ville man være utro, er man det uanset men ligefrem at opfordre til det

HELT ENIG.

Anmeld

25. maj 2011

Glad Giraf

Anonym skriver:

Hvordan kan man finde på at oprette en profil på en hjemmeside der direkte siger "vær din kæreste utro" ??? Og hvordan kan nogle få sig selv til at lave sådan en hjemmeside??? jeg forstår det bare ikke... findes der virkelig ikke længere nogle man kan stole på? Og de reklamere oven i købet med det i tv og radio...

Fint folk vil være utro... men er vi kommet så vidt at medierne også synes det er del af det at være dansk, at reklamere med utroskab...???  Og TÆNK at vi ikke har noget imod det, men rent faktisk udnytter det (kunne aldrig selv drømme om det, men er jeg virkelig den eneste der bliver vred når den reklame dukker op i radioen

"Victoriamilan, det ikke kun mænd der gør det, nu har du også muligheden, opret en profil på victoriamilan, og sæt selv dine grænser... osv"

JEG bliver S*U gal, fustreret og en smule ked når jeg kører bil og skal sidde hvert kvarter eller halve time og hører en rekalme for utroskab...  Synes det er sørgeligt at medierne også er kommet så vidt...

Personligt er jeg selv blevet r*vrendt af en fyr der var mig utro, og på en måde synes jeg at man bliver mindet om det hele tiden nu i radioen... Har haft utroligt svært ved at lade mig selv stole på min nuværene kæreste, og nu hvor man endelig har glemt alt om utroskab, bliver man dælme mindet om det i radioen, hvor de ligefrem OPFORDRE en til det...  De reklamere jo med at du ikke kan stole på din kæreste/mand...

Er jeg den eneste her i dk der mener det er forkert at lave sådan en hjemmeside? og så oven i købet reklamere med det hele tiden?

(vær søde ikke at angribe mig, men havde brug for at komme ud med noget galle pga. den reklame.)

Jeg bliver sku også lidt gal i skralden når jeg hører den reklame, nok fordi jeg selv har prøvet at en kæreste var utro..

Synes som jer andre at det er sååå pinligt at sådan noget overhovedet kan komme i radioen i DK, synes det siger meget om hvor lidt folk respekterer hinanden i et forhold... Og hvad er det for noget 150.000 AKTIVE brugere.. Ved ikk om det er reklame stunt, men er du vimmer man der burde rende mange singler rundt...

Bliver helt harm når de slutter af med at sige "Gør livet levende, ha en affære" WHAT... Mit liv er levende og fantastisk helt uden affæere...

Anmeld

25. maj 2011

3rollinger

Da jeg hoerte det var en reklame for utroskab blev jeg sgu godt nok lidt snerpet.  S ynes ogsaa det er smagsloest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.