Min livmoderhals, andre i samme situation? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

A&F

Hej piger

Jeg blev indlagt på sygehuset igår til observation pga. mave smerter øverst på maven. Fik lagt strimmel på maven, og blev undersøgt. Det viste sig, at jeg havde kraftige plukveer, en forkortet livmoderhals, og at baby har presset sit hovede for langt ned i bækkenet. Jormoderen og lægen frygtede en begyndende fødsel. Jeg blev scannet indvendig og udvendigt i dag, og det blev bekræftet at min livmoderhals er for kort. Derfor må jeg INTET foretage mig de næste 2-3 uger. Jeg er hjemme igen. Jeg er i dag 33+6. Baby havde det rigtig fint, hvilket er det vigtigste. Den er dog lidt for lille, den blev målt til ca.1800-1900 g. Så den skal helst blive i sin hule lidt endnu. Jeg begyndte, at græde og blev nervøs over hele situationen. Min mand var en fantastisk støtte. Vi var dog ikke forberedte på dette.

Til jer der oplevede det samme, hvad fik I tiden til at gå med og fødte i for tidligt, til tiden, eller gik I over tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Sildefisk

jeg har været ude for det samme, her startede det bare allerede i uge 19. Så jeg lå ned fra der af.

Det er meget personligt for mig at fortælle om, så hvis du vil høre mere, kan du skrive en pb, så skal jeg fortælle dig min historie.

Anmeld

24. maj 2011

Fenja09

Har ikke oplevet det samme, men ville ikke smutte uden at give dig en

Min livmoderhals blev undersøgt til MD scanningen, netop for at finde ud af om den var den "korrekte" størrelse eller om den var kort med henblik på for tidlig fødsel. Heldigvis så alt fint ud og jeg kan regne med at gå tiden ud.

Har du ikke nogen hobbyer du kan hygge dig med derhjemme, som ikke kræver det vilde af dig og din fysik?

/Fenja

Anmeld

25. maj 2011

A&F

Fenja09 skriver:

Har ikke oplevet det samme, men ville ikke smutte uden at give dig en

Min livmoderhals blev undersøgt til MD scanningen, netop for at finde ud af om den var den "korrekte" størrelse eller om den var kort med henblik på for tidlig fødsel. Heldigvis så alt fint ud og jeg kan regne med at gå tiden ud.

Har du ikke nogen hobbyer du kan hygge dig med derhjemme, som ikke kræver det vilde af dig og din fysik?

/Fenja

Det var godt for dig ven. Hehe playstation, bøger og nyhederne,. Skal nok finde på noget. Taak, det var pænt af dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.