hun taber sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

min datter på knap to taber sig hun har i løbet af 3 mdr gået fra 11 kilo til 9,6 kilo og er 87 høj er det noget jeg skal være utolig over hun spiser rigtig godt men er meget aktiv hun har kunne gå og løbe lang tid så der ingen ændringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

motterhea

Det sammen er sket med mine niece, hun spiser godt, og har det helt fint, er bare blevet rigtig 'barn' slank.. selvom det først burde ske ved 3½ år..

Men synes du skal gå til lægen hvis hun taber sig mere (eller mister energi!!!)

Kram!

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

motterhea skriver:

Det sammen er sket med mine niece, hun spiser godt, og har det helt fint, er bare blevet rigtig 'barn' slank.. selvom det først burde ske ved 3½ år..

Men synes du skal gå til lægen hvis hun taber sig mere (eller mister energi!!!)

Kram!

har holdt lidt øje med hendes vægt og i 14 dage nu har hun ikke tabt sig nu.. og energi har hun mere end riglig af hun er helt som hun plejer ...

hendes baby mave er bare snart helt væk nu og alle bulse og bluser er bare alt for store i maven

Anmeld

24. maj 2011

motterhea

Anonym skriver:

har holdt lidt øje med hendes vægt og i 14 dage nu har hun ikke tabt sig nu.. og energi har hun mere end riglig af hun er helt som hun plejer ...

hendes baby mave er bare snart helt væk nu og alle bulse og bluser er bare alt for store i maven

Ja, det bliver alt for hurtigt store

Men jeg tror ikke at du skal bekymre dig for meget, kender flere små piger, der har tabt deres babyfedt, rigtig hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.