Blev jeg taget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.770 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, situationen lyder - ved det dumt..

Jeg på vej hjem fra arbejde, og min tlf ringer, og jeg ved det vigtigt, er lige kørt forbi indkørselen til en rasteplads og vil holde ind til siden efter den, jeg tager tlf og når lige at sige - jeg skal lige holde ind til siden, kører 5 m bag en lastbil.. Kører IKKE for stærkt, MEN jeg snakker i tlf, og hvad holder på¨rastepladsen, fotovognen, som jeg først registrerer efter at have kørt forbi.. den blinkede ikke...

Blev jeg taget selvom den ikke blinkede? Altså blinker de når man snakker i tlf samtidig med at køre., uden jeg kørte for stærkt...

Please svar.. Ved jeg var dum, skulle sku da have holdt ind ogbså taget den, eller ringet tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Wimmie

Jeg er ikke helt sikker, så hæng mig ikke op på det, men jeg mener kun at fotovogne tager billeder hvis farten er for høj.

Anmeld

24. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Jeg på vej hjem fra arbejde, og min tlf ringer, og jeg ved det vigtigt, er lige kørt forbi indkørselen til en rasteplads og vil holde ind til siden efter den, jeg tager tlf og når lige at sige - jeg skal lige holde ind til siden, kører 5 m bag en lastbil.. Kører IKKE for stærkt, MEN jeg snakker i tlf, og hvad holder på¨rastepladsen, fotovognen, som jeg først registrerer efter at have kørt forbi.. den blinkede ikke...

Blev jeg taget selvom den ikke blinkede? Altså blinker de når man snakker i tlf samtidig med at køre., uden jeg kørte for stærkt...

Please svar.. Ved jeg var dum, skulle sku da have holdt ind ogbså taget den, eller ringet tilbage...

Fotovogne er så vidt jeg ved KUN sat til at måle hastighed.. Man kan endnu ikke lave automatik som opfanger mobilsnak inde i bilen.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg er ikke helt sikker, så hæng mig ikke op på det, men jeg mener kun at fotovogne tager billeder hvis farten er for høj.

Det vil jeg også mene, men  gud man bliver helt i tvivl...Og den bblinkede jo heller ikke..

Man er ikke i tvivl hvis den gør, vel??

Anmeld

24. maj 2011

mortilflere

kun hastighed

Anmeld

24. maj 2011

Wimmie

Det vil jeg også mene, men  gud man bliver helt i tvivl...Og den bblinkede jo heller ikke..

Jeg ved det ikke, for jeg har (heldigvis) aldrig prøvet det, men der holder ofte en fotovogn næsten over for vores hus, så vi kan somme tider følge med i hvor mange der nok bliver snuppet - for jeg mener at den blinker/blitzer

Anmeld

24. maj 2011

kamillapetersen91

Anonym skriver:

Jeg er næsten lige blevet taget pga fart og det står bag på papiret at man skal passe på for de arbejder på at kunne tage den der snakker mobil og ikke har sele på men som sagt det er ikke noget det er kommet endnu

Anmeld

24. maj 2011

kamillapetersen91

Anonym skriver:

Man er ikke i tvivl når man bliver taget af en fotovogn den blinker helt vildt :p

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

kamillapetersen91 skriver:

Jeg er næsten lige blevet taget pga fart og det står bag på papiret at man skal passe på for de arbejder på at kunne tage den der snakker mobil og ikke har sele på men som sagt det er ikke noget det er kommet endnu

Var du i tvivl om de blinkede, eller er der bare ingen tvivl??

Og ØVVV

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

HA så er jeg ikke taget da.. Yes.. TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.