Hver 4 time - hvor længe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

ulleby

Hello Ladies,

Hvor længe skal jeg blive ved med at vække mine damer hver 4. time for at de kan spise? Kommer der ikke et tidspunkt hvor de rent skal melde sig selv hele dagen?

Pt. bruger vi at de skal melde sig selv om natten.

De kan fint melde sig selv om natten (utrolig så gode de er til klokken) med om dagen kan de godt sove længere.  De er nu 5 uger og vejer 3000 gram og 3300 gram.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

kamtok

Prøv at hør din SP om ikke det snart er tid til at de selv kan melde sig. Min tantes tvillinger skulle bare op over 3 kg. og så kunne de selv "styre" hvornår de var sultne - det passede med de var omkring 5-6 uger gamle på det tidspunkt.

Anmeld

24. maj 2011

ulleby

kamtok skriver:

Prøv at hør din SP om ikke det snart er tid til at de selv kan melde sig. Min tantes tvillinger skulle bare op over 3 kg. og så kunne de selv "styre" hvornår de var sultne - det passede med de var omkring 5-6 uger gamle på det tidspunkt.

Mine er også 5 uger så tænkte om det ikke var ved at være tid. Mon ikke lægen kan svare på det - vi skal nemlig til 5 ugers imorgen

Anmeld

24. maj 2011

kamtok

ulleby skriver:

Mine er også 5 uger så tænkte om det ikke var ved at være tid. Mon ikke lægen kan svare på det - vi skal nemlig til 5 ugers imorgen

Jo det kan h*n garanteret godt, men bare vær obs på at læge og SP nogle gange har forskellige meninger, og mht. mad, trivsel, størrelse vægt osv. der lytter jeg nu mest til min SP, og mht. sygdom er det så min læge.

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

ulleby skriver:

Hello Ladies,

Hvor længe skal jeg blive ved med at vække mine damer hver 4. time for at de kan spise? Kommer der ikke et tidspunkt hvor de rent skal melde sig selv hele dagen?

Pt. bruger vi at de skal melde sig selv om natten.

De kan fint melde sig selv om natten (utrolig så gode de er til klokken) med om dagen kan de godt sove længere.  De er nu 5 uger og vejer 3000 gram og 3300 gram.

På forhånd tak

Tror også kun det var de først par uger. Jeg ammede hver 3. time om dagen, og når min mand kom hjem fra arbejde fik hun lov at spise lige så tit hun ville og så sov hun uden mad fra 23 - 6-7 stykker.

Anmeld

24. maj 2011

Anne85

Hmm.... er de født for tidligt? For ellers vil jeg da sige, at sunde og raske børn blot skal melde sig selv til amningerne. Jeg har aldrig vækket mine - de sku nok selv sige når de var sultne

Anmeld

24. maj 2011

NoName

Er enig med Anne85

har aldrig brugt at vække min, hun skulle også nok melde sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.