Åh mænd (min i hvert fald )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
0 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg må lige læsse af og det kan jeg kun gøre herinde..

Det er sådan at jeg ikke forstår min kæreste. Jeg kan ikke forstå hvorfor han ikke kan tage stilling til noget som helst.

Vi har i en længere periode snakket om at JEG gerne vil have et barn mere, det ville han ikke og det godtog jeg, men jeg måtte så sige at jeg ikke kunne lægge det på hylden.
Efter en større diskution ( startet af ham ) fant han frem til at han ikke ville være sammen med mig hvis jeg ikke kunne glemme alt om flere børn, Det godtog jeg så også, men blev selvfølgelig vildt ked af det. Da jeg så havde godtaget det sagde han så at han gerne ville have et barn mere om 1½ års tid....
Jeg blev da rigtig glad og efter en snak havde jeg virkelig fået det indtryk at han gerne ville.

Af en masse årsager bliver jeg nødt til at planlægge NU, selvom der er 1 år til projektet kan starte, er der bare en masse ting som jeg skal have på plads. Jeg forventer ikke at han hjælper med lige det, men der er nogle ting som jeg skal have aftalt med ham fx hvornår vi skal starte og om vi skal lave en opsparing til udstyr osv.
Så i går siger han pludselig at han kun har sagt at han vil, fordi han vil gøre mig glad.. Det i mine øre, er lidt det samme som at erkende at man har sagt ja for at få mig til at holde kæft..

Jeg bad ham om at tage stilling til EN ting. Vil han være far igen eller ej... Ikke om han ville for at få mig til at tie stille, nej om HAN vil...

Jeg ved godt at jeg muligvis tager tingene helt forkert, men det er nu engang sådan jeg tager tingene... Jeg vil da ikke have at han bare gør NOGET så stort bare fordi jeg gerne vil.

Det er en stor beslutning om man vil have et barn og man skal ikke gøre det bare for at gøre det, derfor mener jeg også at han burde sætte sig ned og tage stilling til det. Han behøver ikke at gøre det lige i dag eller i morgen, men når nu han ved at der er en masse der skal strikkes sammen for mig inden det kan lade sig gøre, synes jeg godt at han kan give mig et svar om det er ja eller nej, ikke MÅSKE.

Ja... Så er det lige læsset af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.