Ja, ikke Max Pinlig! Mor Pinlig! Jeg er bare pinlig hele vejen igennem!
Ja!! Kender du det. Ungen er bare SÅ træt og nægter at sove!
Står bøjet over sengen og forsøger med mit til-lokkende smil at få den lille loppe til at sove, aer kinden forsigtigt og stryger hende over øjnene i blide bevægelse, øjnene ruller tilbage og jeg kan se der kun er få sekunder til hun lader sig overtale til at give sig ind til søvnen.
SÅ SKER DET, min ryg er ved at falde sammen og tumpet som jeg er, rammer jeg foden ind i sengebenet og ungen er lysvågen igen!
Kender du det. Du har fundet dig en lille stol, barner har været overtræt og efter lang tid brugt på at få barnet til endelig at lulle i søvn, så du kan få bare et lille bitte øjeblik for dig selv! Du sidder ved siden af sengen og venter på det magiske øjeblik, hvor søvenen overtager!
SÅ SKER DET! Åhhh nej jeg skal bare SÅ MEGET på lokum NU! Får revet sutten ud af munden på hende og DRØNER ud på lokummet og flår bukserne af og "lalalala censur" alt imens ungen stikker i Skig skrål, og jeg vil bare gerne have lov at være på toilettet! ÆV!!
Endnu en dag, det er åh så dejligt, efter en lang kamp fandt jeg nøglen til hvordan man effektivt får barnet til at lulle i søvn.. Sidder ved siden af sengen (har husket stplen og HAR været på toilettet) Nu med sutteflaske med mælk/kamille the, hun ligger og gumler på flasken og er ved at falde i søvn... Snedigt lister jeg sutteflasken ud af munden med en sut som erstatning!
SÅ SKER DET, sluuurp sluuuurp sluuurp siger flasken og hun vågner igen!! hahaha
Ja de er sgu skønne de unger, men HVILKEN kamp det "kan" være indimellem når man så snedigt og listigt vil "lokke" dem til at sove når det er tid og de nægter at give op, om det er med smil, pludren eller gråd! Det er lykkedes og SELFØLGELIG skal de skide gulv knirke når man lister ud, eller døren for den sags skyld, ja hvad der ikke kan ske.
Er jeg den eneste??
Liva er iøvrigt blevet 4 måneder nu! Fuck tiden går hurtigt!
I skal heller ikke snydes for et lille billede fra da hun var ca 3 måneder.
DEJLIG dag til alle
Enayia som bare er kikset