Jeg er lidt stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

M.O.A.R.

SussieThyssen skriver:

Uhhh held og lykke til ham..og sig nu til ham at han ikke må blive sur på sig selv hvis han plumper i

Har jeg skam også sagt til ham Han er ikke faldet i endnu, selvom lysten og trangen har været stor! Han har også en ½ pakke smøger ovre i en skuffe, og han har ikke rørt dem, vi har luftet dejligt godt ud de sidste dage også så man kan lugte rigtig det i hjemmet at der ikke bliver røget 20 smøger dagligt.. Det er skønt!

Men han er fast besluttet på at stoppe nu, og han har røget i over 10 år, så jeg synes nu det er flot han bare tager en "kold tyrker"! Er rigtig stolt af ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Har jeg skam også sagt til ham Han er ikke faldet i endnu, selvom lysten og trangen har været stor! Han har også en ½ pakke smøger ovre i en skuffe, og han har ikke rørt dem, vi har luftet dejligt godt ud de sidste dage også så man kan lugte rigtig det i hjemmet at der ikke bliver røget 20 smøger dagligt.. Det er skønt!

Men han er fast besluttet på at stoppe nu, og han har røget i over 10 år, så jeg synes nu det er flot han bare tager en "kold tyrker"! Er rigtig stolt af ham..

Hvis du vil støtte ham rigtigt godt..så læg beløbet til smøgerne ned i en bøtte og giv ham så pengene engang om ugen til noget andet, som han så kan bruge til en slags lille præmie her de første par måneder.
Så vidt jeg ved..har mange rigtigt meget glæde og opmundtring af det

Anmeld

27. maj 2011

M.O.A.R.

SussieThyssen skriver:

Hvis du vil støtte ham rigtigt godt..så læg beløbet til smøgerne ned i en bøtte og giv ham så pengene engang om ugen til noget andet, som han så kan bruge til en slags lille præmie her de første par måneder.
Så vidt jeg ved..har mange rigtigt meget glæde og opmundtring af det

Super idé!
Tror nu bare pengene går på tyggegummi i stedet

Anmeld

27. maj 2011

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Super idé!
Tror nu bare pengene går på tyggegummi i stedet

Jamen det kan han da helt afgøre med sig selv..det er jo hans præmiepenge LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.