Flytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

NikolineMor

Ville hører om der er andre der har prøvet at flytte med en baby? og hvad er jeres erfaringer? og hvordan gjorde i det?

Mit problem er at min datter (9måneder) og jeg skal flytte om 14 dage, så jeg er så småt begyndt at pakke flyttekasser. Men hver gang jeg finder en ny kasse frem og begynder at putte vores ting ned i den begynder hun at skrige helt uhæmmet og jeg er nødt til at gå en tur med hende før hun falder lidt ned. Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Jetjen

NikolineMor skriver:

Ville hører om der er andre der har prøvet at flytte med en baby? og hvad er jeres erfaringer? og hvordan gjorde i det?

Mit problem er at min datter (9måneder) og jeg skal flytte om 14 dage, så jeg er så småt begyndt at pakke flyttekasser. Men hver gang jeg finder en ny kasse frem og begynder at putte vores ting ned i den begynder hun at skrige helt uhæmmet og jeg er nødt til at gå en tur med hende før hun falder lidt ned. Nogle gode råd?

Har du ikke mulighed for at pakke, når hun sover? Vi flyttede da vores pige var 5 mdr. og kan ikke huske vi havde de problemer, men der sker jo også meget for dem udviklingsmæssigt i de fire mdr.

Anmeld

24. maj 2011

NikolineMor

Jetjen skriver:

Har du ikke mulighed for at pakke, når hun sover? Vi flyttede da vores pige var 5 mdr. og kan ikke huske vi havde de problemer, men der sker jo også meget for dem udviklingsmæssigt i de fire mdr.

Jo det prøver jeg også men da hun er ved at få tænder sover hun ikke særlig langtid af gangen, ca 20 min. Og prøver så vidt muligt at bruge den tid på ting der larmer, så som at tage ting ned fra væggene og sådan. Da hun ikke er glad for høje lyde, er det jo nemmere og larme mens hun står ude og sover.

Anmeld

25. maj 2011

Jetjen

NikolineMor skriver:

Jo det prøver jeg også men da hun er ved at få tænder sover hun ikke særlig langtid af gangen, ca 20 min. Og prøver så vidt muligt at bruge den tid på ting der larmer, så som at tage ting ned fra væggene og sådan. Da hun ikke er glad for høje lyde, er det jo nemmere og larme mens hun står ude og sover.

Ja okay så er det ikke nemt.. Men mon ikke hun kan fornemme der skal ske noget og hun er bange for det ikke involverer hende.

Sover hun heller ikke godt om aftenen/natten, så du evt. kan nå noget der? Men du har selvfølgelig også brug for at slappe af, hvis du er på hele dagen...

Har desværre ingen gyldne råd, men håber da hun vænner sig til dit pakkeri, så du kan få det overstået.

Anmeld

25. maj 2011

CMH1985

NikolineMor skriver:

Står i samme "problem" netop nu.

Jeg har måtte have farmor til at passe hende i dag, og så har jeg fået pakket 15 flyttekasser...

Håber hun også kan hjælpe når resten skal pakkes, det nye hus skal males og flyttes ind i..

Puha synes det er hårdt.. Hun er også 9 mdr. og skal underholdes hele tiden

Håber du får pakket i tide

Anmeld

25. maj 2011

eElak

Jeg (vi) flyttede med knægten da han var 4,5-5 måneder. 

Jeg (vi) pakkede alt ned der kunne pakkes ned så tidligt som muligt, og så levede vi minialistisk til selve dagen kom.

Der var ingen problemer..

Men jeg kunne forestille mig at det er mere problematisk med en på 9 mdr som opfanger det mere..  

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

CMH1985 skriver:

Står i samme "problem" netop nu.

Jeg har måtte have farmor til at passe hende i dag, og så har jeg fået pakket 15 flyttekasser...

Håber hun også kan hjælpe når resten skal pakkes, det nye hus skal males og flyttes ind i..

Puha synes det er hårdt.. Hun er også 9 mdr. og skal underholdes hele tiden

Håber du får pakket i tide

Jo tak og i lige måde

Synes det er hårdt når hun bliver så ked af det, for jeg glæder mig virkelig til at flytte til noget større men virker som om hun ikke vil væk her fra Jeg synes nu Nikoline er god til at underholde sig selv lidt mens jeg laver huslige ting, men lige flyttekasserne er hun imod. Men jeg har også fået min mor til at tage hende et par timer idag så jeg kan få lavet lidt

Held og lykke med jeres flytning

Anmeld

26. maj 2011

morethanperfect

NikolineMor skriver:

Åhh vi skal flytte Lørdag , og pakke i dag , så nu blir jeg helt ræd for det .. Oscar er dog kun 7 mdr. nu her ....

Held og lykke

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

morethanperfect skriver:

Åhh vi skal flytte Lørdag , og pakke i dag , så nu blir jeg helt ræd for det .. Oscar er dog kun 7 mdr. nu her ....

Held og lykke

Er sikker på det nok skal gå Jeg har bare en lille hissigprop der er ved at få tænder og ikke vil sove, håber i hvert fald det er det der spiller ind

held og lykke

Anmeld

26. maj 2011

morethanperfect

NikolineMor skriver:

Er sikker på det nok skal gå Jeg har bare en lille hissigprop der er ved at få tænder og ikke vil sove, håber i hvert fald det er det der spiller ind

held og lykke

Hæhæhæ ..... Det samme her .... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.