Af med nat ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

L83

Min datter er 4 år (bliver 5 år i okt) Hun bruger stadig ble om natten. Vi prøvede i nat at hun skulle sove uden ble det gik ikke så godt. Hun blev lagt kl  20 sov først kl 21 og allerede lidt over kl 23 havde hun tisset. Hun fik tørt på og allerede kl 1 havde hun tisset igen. Og så gav jeg hende ble på. Og den var våd her til morgen.

Er der nogen der har nogle  gode råd ?

Selv mener jeg at hun ikke er klar til det endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Lullaby

Jeg tror ikke hun er klar. Yazmin er lige blevet 3 og hun fik bleen af om dagen og om natten blev hun samtidig tør. Men Izabella tisser stadig engang imellem om natten og hun er 6. Jeg tror først man skal gå igang med at prøve når de har en tør ble.

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Linda83 skriver:

Min datter er 4 år (bliver 5 år i okt) Hun bruger stadig ble om natten. Vi prøvede i nat at hun skulle sove uden ble det gik ikke så godt. Hun blev lagt kl  20 sov først kl 21 og allerede lidt over kl 23 havde hun tisset. Hun fik tørt på og allerede kl 1 havde hun tisset igen. Og så gav jeg hende ble på. Og den var våd her til morgen.

Er der nogen der har nogle  gode råd ?

Selv mener jeg at hun ikke er klar til det endnu.

Hun er slet ikke klar...så lad hende blot beholde bleen indtil den begynder at blive tør.
Hold lidt igen på drikkevarerne om aftenen og tag hende ud og tisse inden I selv skal sove..så vil det komme gradvist.
Nogle børn er længere om at begynde at danne det hormon, der skal gøre at man kan holde sig tør om natten.
Min søn var næsten 7 inden han blev helt nattetør.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

L83

SussieThyssen skriver:

Hun er slet ikke klar...så lad hende blot beholde bleen indtil den begynder at blive tør.
Hold lidt igen på drikkevarerne om aftenen og tag hende ud og tisse inden I selv skal sove..så vil det komme gradvist.
Nogle børn er længere om at begynde at danne det hormon, der skal gøre at man kan holde sig tør om natten.
Min søn var næsten 7 inden han blev helt nattetør.

Kærligst
Sussie

Mange tak..

Hun tisse altid inden sengetid og får ikke så meget og drikke. Så nu må jeg bare vente på at der kommer nogle tøre bleer

Anmeld

24. maj 2011

L83

Lullaby skriver:

Jeg tror ikke hun er klar. Yazmin er lige blevet 3 og hun fik bleen af om dagen og om natten blev hun samtidig tør. Men Izabella tisser stadig engang imellem om natten og hun er 6. Jeg tror først man skal gå igang med at prøve når de har en tør ble.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.