drømme om positiv graviditets test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Har et måske åndsvagt spørgsmål, men man skal jo fordrive ventetiden med noget.. 

I denne ægløsning/ dette forsøg på baby.. har jeg oplevet en nogle ting jeg ikke har prøvet ved de andre forsøg.. 

For det første drømte jeg den anden nat, at jeg fik en positiv graviditetes test.. 

Mine bryster er ømme, dog ikke mega ømme MEN de er følsomme, kan slet ikke klare min kæreste rører ved dem, det føltes bare vildt ubehageligt. 

Og så driver min kæreste mig til vanvid, ALT hvad han gør irritere mig.. (stakkels mand.)

Men er der nogle af jer, der har prøvet det samme og stod med en positiv test, på test dagen??

Håber der er nogle der vil svare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

henh01

Anonym skriver:

Hej piger..

Har et måske åndsvagt spørgsmål, men man skal jo fordrive ventetiden med noget.. 

I denne ægløsning/ dette forsøg på baby.. har jeg oplevet en nogle ting jeg ikke har prøvet ved de andre forsøg.. 

For det første drømte jeg den anden nat, at jeg fik en positiv graviditetes test.. 

Mine bryster er ømme, dog ikke mega ømme MEN de er følsomme, kan slet ikke klare min kæreste rører ved dem, det føltes bare vildt ubehageligt. 

Og så driver min kæreste mig til vanvid, ALT hvad han gør irritere mig.. (stakkels mand.)

Men er der nogle af jer, der har prøvet det samme og stod med en positiv test, på test dagen??

Håber der er nogle der vil svare..

hvornår kan du teste?

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvornår kan du teste?

1 juni..

Anmeld

24. maj 2011

henh01

tænker at det måske er for tidligt at have symp. Måske det er rent psykisk fordi du ønsker graviditet. Dermed ikke sagt at du ikke kan være gravid.. Krydser for at der er en lille spirer

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

tænker at det måske er for tidligt at have symp. Måske det er rent psykisk fordi du ønsker graviditet. Dermed ikke sagt at du ikke kan være gravid.. Krydser for at der er en lille spirer

Tusind Tak.. Dog har jeg læst mig til, at brysterne kan blive sådan allerede få dage efter befrugtningen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.