hejsa 
hos os får serina præcis det samme som vi får - lige meget hvad det er .... eneste ændring er dog at hvis vi får chili con carne (eller anden stærk mad) så tager jeg fra til hende inden jeg putter chili i ...
det er ikke altid hun spiser lidt af alt hved der er på tallerkenen .. men oftest så gør hun 
og det er ligegyldigt om vi får pizza, spaghetti, kotelletter i fad m. ris, salat, kød og brød osv .. ALT hvad vi får .. får hun også ... spiser hun intet overhovedet får hun en rugbrød med leverpostej .. det er dog kun sket én gang ...
hvis der er mad hun ikke må få, er min holdning altså at så skal jeg nok heller ikke selv spise det ...
og spiser jeg det alligevel
skal det enten være når hun sover eller når hun ikke er hjemme.. ( her menes self slik, chips og den slags- det skal hun nok blive introduceret til senere(og jo hun har da smagt det.. bare kun meget få gange)) ..
Jeg er ikke bange for at hun ikke bliver mæt eller spiser nok .. men serina bliver så også kaldt "skraldespanden" i legestuen ... hun spiser ALT også alt hvad de andre børn har bestemt sig for de ikke kan lide 

det var ordene ------------------- serina er i øvrigt 16 mdr
serinasmor
Anmeld