Hvornår har du sidst haft en dag med lidt selvforkælelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Ayasmor

Jeg er igår startet som spl. studerende på børneafd. i Randers og fik derfor først vagtplan igår. Til min store overraskelse har jeg så fri idag.. Nøj hvor er det skønt. Vasketøjet er sat over mens jeg lige nyder 15 min. pauser her på baby.dk Bagefter skal hytten lige rengøres, og SÅ skal jeg altså i et laaaaaangt karbad og en lille lur inden Aya skal hentes.. Nøj hvor jeg glæder mig til det karbad.

Hvornår har i sidst haft en fridag, hvor der var plads til lidt forkælelse??

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

eElak

Ayasmor skriver:

Jeg er igår startet som spl. studerende på børneafd. i Randers og fik derfor først vagtplan igår. Til min store overraskelse har jeg så fri idag.. Nøj hvor er det skønt. Vasketøjet er sat over mens jeg lige nyder 15 min. pauser her på baby.dk Bagefter skal hytten lige rengøres, og SÅ skal jeg altså i et laaaaaangt karbad og en lille lur inden Aya skal hentes.. Nøj hvor jeg glæder mig til det karbad.

Knus herfra

I fredags, da jeg kidnappede min veninde til polterabend, og vi lagde ud med fodbad og masker hjemme hos mig, samt et glas Mokai og gode film (selve polterabend var dagen efter)

Anmeld

24. maj 2011

betski

Ayasmor skriver:

Knus herfra

Hmm en fridag til ren forkælelse..... det kan jeg slet ikke mindes jeg har haft Har børnefri weekend en gang om måneden, så måske man kan kalde de dage selvforkælelses dage, selv om det bliver bruge i aller højeste gear

Anmeld

24. maj 2011

pipsen

I dag  Jeg tager en årlig fridag, som er helt min egen.. idag skal jeg surfe lidt på nettet, tage laaaangt bad, ordne negle og måske putte i sofaen med slik og film.. heeeelt alene - mums 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.