Så er det idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

dorthemus

HEP HEP HEP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Chalala85

HEP HEP HEP

Tak søde Dorthe

Anmeld

24. maj 2011

Miss BananaHammock

Chalala85 skriver:

Mange tusind tak... sender lige retur, mener at have læst i også skulle i behandling?!

Tak :0)Vi er i fuld gang. Har haft 2 IUI forsøg dog desværre uden held. Så vi håber på at 3 gang er lykkens gang.

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85

Miss BananaHammock skriver:

Tak :0)Vi er i fuld gang. Har haft 2 IUI forsøg dog desværre uden held. Så vi håber på at 3 gang er lykkens gang.

Åhhh så  jeg alt hvad jeg kan for at 3 gang er lykkens gang. Hvor er i i behanlding henne?! Ved du hvor står chancerne er for man bliver gravid?!

Anmeld

24. maj 2011

chael

Chalala85 skriver:

At jeg skal scannes en sidste gang inden IUI-H torsdag, hvis alt ser ud som det skal. Puha, må indrømme jeg har lidt knuder i maven og er små nervøs...

Så tæt på nu efter en lang kamp.. og alligevel så langt fra.. Ingen ved jo om det vil lykkes i første forsøg....

for os piger.

Anmeld

24. maj 2011

Enayia

Chalala85 skriver:

At jeg skal scannes en sidste gang inden IUI-H torsdag, hvis alt ser ud som det skal. Puha, må indrømme jeg har lidt knuder i maven og er små nervøs...

Så tæt på nu efter en lang kamp.. og alligevel så langt fra.. Ingen ved jo om det vil lykkes i første forsøg....

for os piger.

held og lykke

Anmeld

24. maj 2011

Miss BananaHammock

Chalala85 skriver:

Åhhh så  jeg alt hvad jeg kan for at 3 gang er lykkens gang. Hvor er i i behanlding henne?! Ved du hvor står chancerne er for man bliver gravid?!

Vi er i brædstrup. Hvad med jer?Nej desværre. Ved kun at det nok skal lykkes for os allesammen. Det er bare forskelligt hvordan og hvorlænge :0)

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85

Miss BananaHammock skriver:

Vi er i brædstrup. Hvad med jer?Nej desværre. Ved kun at det nok skal lykkes for os allesammen. Det er bare forskelligt hvordan og hvorlænge :0)

Vi er på CopenhagenFertilityCenter ved ydre nørrebro. Mine æg så fine ud men ikke store nok endnu. 2 på den ene og 3 på den anden. Så skal scannes igen fredag og forhåbentlig have iui søndag eller mandag.

Er sikker på det nok også skal lykkes for os alle

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85

Enayia skriver:

held og lykke

tusind tak

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Chalala85 skriver:

for os piger.

Fingers crossed Fingers crossed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.