Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Jeanette78

Jeg fik lavet en profil herinde for et stykke tid siden, men kom ikke rigtigt i gang med at bruge den.

Jeg er mor til 3 skønne krudtugler.

Ida på knap 11 år, nydiagnostiseret med ADHD. Derudover har hun en hoftesygdom, som hun snart skal opereres for, for 3. gang. Hun er en skøn pige

Thea på 8 år, stædig, sej og helt sin egen

Mathias på 6½ år, retarderet fra fødslen. Han startede i en specialklasse her sidste sommer. Der fungerer han rigtigt godt

Jeg er lige blevet færdig med en uddannelse som juridisk assistent via selvstudie. Jeg venter på karakter for sidste eksamen.

Vi bor i eget hus i omegnen af vejle, sammen med børnenes far, 1 hundehvalp og 3 udekatte.

Det var lidt om mig. Spørg endelig, hvis I vil vide mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Nessie

Hej, og velkommen til Jeg håber du bliver glad for siden, man kommer hurtigt til at bruge (lidt for meget ) tid herinde.

Det lyder som om I har visse udfordringer i hverdagen, og alligevel har I overskud til hundehvalp og katte

Jeg har en lille dreng på 19 mdr., og bor i hus sammen med mion forlovede og vores 2 katte

Anmeld

24. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeanette78 skriver:

Jeg fik lavet en profil herinde for et stykke tid siden, men kom ikke rigtigt i gang med at bruge den.

Jeg er mor til 3 skønne krudtugler.

Ida på knap 11 år, nydiagnostiseret med ADHD. Derudover har hun en hoftesygdom, som hun snart skal opereres for, for 3. gang. Hun er en skøn pige

Thea på 8 år, stædig, sej og helt sin egen

Mathias på 6½ år, retarderet fra fødslen. Han startede i en specialklasse her sidste sommer. Der fungerer han rigtigt godt

Jeg er lige blevet færdig med en uddannelse som juridisk assistent via selvstudie. Jeg venter på karakter for sidste eksamen.

Vi bor i eget hus i omegnen af vejle, sammen med børnenes far, 1 hundehvalp og 3 udekatte.

Det var lidt om mig. Spørg endelig, hvis I vil vide mere.

Velkommen til baby.dk håber du vil få glæde af denne side :-)

Anmeld

24. maj 2011

lisesp83

Hej..

Velkommen til. Håber du blir glad for at være her.

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Velkommen til

Er lidt nysgerrig, da jeg selv i 2002 fik konstateret en hoftesygdom. Jeg blev opereret 3 gange indefor et år og det var heldigvis nok dengang (skal opereres igen næste år). Da jeg ikke kende eller har hørt om andre har sygdommen, bliver jeg lidt nysgerrig. Er det noget hun altid har haft eller kom det pludselig, her for kort tid siden? (mit startede vinteren 01/02) Og må man spørge med det er? (mit var vækstzonen som ikke kunne følge med min hurtige vækst, så den flækkede).

den nysgerrige Betina, som er gravid med de skønneste tvillinge piger

Anmeld

24. maj 2011

Jeanette78

Ida fik konstateret calve perthes, da hun var 6 år gammel. Sygdommen kan man søge en masse om. Langt de fleste vokser fra sygdommen uden mén. Ida er desværre uheldig, og hendes hofte er helt smadret. De vil nu forsøge at lave en operation så hun har færre smerter og bedre bevægelighed. Når hun er fuldt udvokset, så skal hun have en helt ny hofte.

Anmeld

24. maj 2011

Vial

Velkommen til et dejligt hjørne af Internettet.

Hold da op I er udfordret. Det var da helt forfærdeligt. Flere handicappede børn i samme flok, det er bare ikke fair!!!

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Jeanette78 skriver:

Ida fik konstateret calve perthes, da hun var 6 år gammel. Sygdommen kan man søge en masse om. Langt de fleste vokser fra sygdommen uden mén. Ida er desværre uheldig, og hendes hofte er helt smadret. De vil nu forsøge at lave en operation så hun har færre smerter og bedre bevægelighed. Når hun er fuldt udvokset, så skal hun have en helt ny hofte.

Okay, så er hendes desværre værre end mit, håber hun klare sig igennem operetionerne uden de store problemer. Smerterne kender jeg desværre alt for godt til.

Anmeld

24. maj 2011

sismofutten

Jamen, stort velkommen til dig

Jeg håber at du bliver glad for at bruge siden

Det lyder som en dejlig familie I har - og sikke et overskud - det tager jeg hatten af for

Anmeld

25. maj 2011

Jeanette78

Overskud og overskud, det ved jeg ikke. Vi har jo selv valgt at få børnene, og så må man jo klare de problemer, der evt. kan komme.

Hvad angår hundehvalpen, så mistede vi desværre en hund for nylig, og der var bare for tomt uden hunden. Børnene har meget stor glæde af en hund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.