Så kom brevet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Nalle

Med tiden til min rygoperation, om fire måneder skal jeg opereres /: Det er godt nok med blandede føelser, selvom jeg ved det er det eneste rigtige at gøre, det føles bare ikke sådan lige nu, da jeg føler jeg kommer til at svigte mine børn på et højt plan + vi bliver nødtil at flytte, da vi bor på 2. sal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Caroline86

jeg har nok ikke fulgt ordentligt med, men hvorfor skal du opereres?

Jeg har selv store rygproblemer og jeg kender alt til følelsen af at man svigter sit barn fordi man ikke kan lege som man plejer, ikke kan løfte osv det er benhårdt!

Jeg håber operationen kan hjælpe dig!

knus

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

jeg har nok ikke fulgt ordentligt med, men hvorfor skal du opereres?

Jeg har selv store rygproblemer og jeg kender alt til følelsen af at man svigter sit barn fordi man ikke kan lege som man plejer, ikke kan løfte osv det er benhårdt!

Jeg håber operationen kan hjælpe dig!

knus

Fordi jeg har en indsnævring på min rygmarvskanal, og en skæv ryghvirvel, som går ned og trykker på nogle nerver, så mine ben 70% af dagen sover og er følses løse, og har stråler og soven ned i ballerne, så jeg har meget svært ved at gå.

Det er noget der er blevet værre og værre efter mine graviditeter og må derfor ikke få flere børn, da jeg kan risikere at blive lam i benene, pga den last det er for kroppen at være gravid /:
Men jeg har indfundet mig med jeg har de børn jeg har, og jeg ikke får flere

Anmeld

24. maj 2011

Darling<3

Nalle skriver:

Med tiden til min rygoperation, om fire måneder skal jeg opereres /: Det er godt nok med blandede føelser, selvom jeg ved det er det eneste rigtige at gøre, det føles bare ikke sådan lige nu, da jeg føler jeg kommer til at svigte mine børn på et højt plan + vi bliver nødtil at flytte, da vi bor på 2. sal.

Bliver altså nød til at fortælle dig noget.. Er det okay at jeg skriver en PB??

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

Honnie's Wife:) skriver:

Ja

Anmeld

24. maj 2011

Carl-Emil's mor

Stakkels stakkels dig det må være så frygtelig en smerte :/ blev selv påkørt sidste år og lider stadigvæk af det og sagen kører endnu og frygten hvad der sker med min ryg når maven begynder at veje til... Men er skønt for dig at du kan blive opereret også krydser vi alt hvad der kan krydses for at det hjælper dig som det skal..

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

Elmer&Amy skriver:

Stakkels stakkels dig det må være så frygtelig en smerte :/ blev selv påkørt sidste år og lider stadigvæk af det og sagen kører endnu og frygten hvad der sker med min ryg når maven begynder at veje til... Men er skønt for dig at du kan blive opereret også krydser vi alt hvad der kan krydses for at det hjælper dig som det skal..

Mange tak!

Jae, det er virkelig hårdt at døjes med hver dag, og den sidste graviditet havde overhovedet ingen gavn for min ryg /:

Anmeld

24. maj 2011

Caroline86

Nalle skriver:

Fordi jeg har en indsnævring på min rygmarvskanal, og en skæv ryghvirvel, som går ned og trykker på nogle nerver, så mine ben 70% af dagen sover og er følses løse, og har stråler og soven ned i ballerne, så jeg har meget svært ved at gå.

Det er noget der er blevet værre og værre efter mine graviditeter og må derfor ikke få flere børn, da jeg kan risikere at blive lam i benene, pga den last det er for kroppen at være gravid /:
Men jeg har indfundet mig med jeg har de børn jeg har, og jeg ikke får flere

åh, hvor træls

Jeg håber som jeg også skrev i går at operationen kan hjælpe dig så du ikke skal have så mange smerter!

Jeg har hele min ungdom levet med en sygdom der har givet mig pareser (lammelser) forskellige steder (helvedesild der angreb nerverne) - bl.a. i benene - så jeg ved hvor handicappende det er med den slags smerter Nu har jeg så diskos prolapser og det er heller ikke ret spændende, men heldigvis er der ikke tale om at jeg ikke må få flere børn - endnu i hvert fald

god bedring!

knus

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

Kunne du ikke tænke dig at skrive en pb til mig også??  hvis det handler om smerterne ned i balden  

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

Nalle skriver:

pøj pøj med det håber du får meget bedre, kender desværre alt til rygproblemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.