Hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Manden mente ikke det var vigtigt, og da jeg ikke vil gå 13 km, må det vente til imogen /:

Okay.. Hvorfor er det ikke vigtigt?? Ville da mene at det er ret relevant at vide hvad der sker med ens krop

Men du skal ikke gå 13km nu, det er alt for sent synes jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Okay.. Hvorfor er det ikke vigtigt?? Ville da mene at det er ret relevant at vide hvad der sker med ens krop

Men du skal ikke gå 13km nu, det er alt for sent synes jeg..

Tror bare han var træt, så kan han godt være lidt muggen, han sover nu, og har lovet at komme hjem med en i hans middags pause.

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja, kæresten kommer hjem med en test til middag.

Håber det virkelig heller ikke, jeg er lykkelig for de børn jeg har, og er afklaret med at jeg ikke får flere, men tanken om en abort slår mig helt ud.

Ikke nok med jeg fik brev idag om datoen for min ryg operation, vi har 4 måneder til at finde et andet sted at bo, som ikke er på 2. sal pga min ryg, og operationen og det hele ..

Åhh du har da godt nok også meget at tænke på

Kan man ikke komme på en eller anden akutliste ved jeres boligforening?

Er det en stor ryg-operation?

I hvert fald held og lykke med alt

Anmeld

23. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tror bare han var træt, så kan han godt være lidt muggen, han sover nu, og har lovet at komme hjem med en i hans middags pause.

Skøøøønt med mænd der bare går kolde:/ hehe.. Kender det alt for godt

Det er da altid noget at han vil komme hjem med en i hans frokostpause

Prøver i at blive gravide??

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Skøøøønt med mænd der bare går kolde:/ hehe.. Kender det alt for godt

Det er da altid noget at han vil komme hjem med en i hans frokostpause

Prøver i at blive gravide??

Nej overhovedet ikke, jeg kan ikke/må ikke få flere børn pga min ryg, skal opereres om 4 måneder /:

Anmeld

23. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nej overhovedet ikke, jeg kan ikke/må ikke få flere børn pga min ryg, skal opereres om 4 måneder /:

Ups.. Det var ikke så god timing

Hvorfor må/kan du ikke få flere??

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja, kæresten kommer hjem med en test til middag.

Håber det virkelig heller ikke, jeg er lykkelig for de børn jeg har, og er afklaret med at jeg ikke får flere, men tanken om en abort slår mig helt ud.

Ikke nok med jeg fik brev idag om datoen for min ryg operation, vi har 4 måneder til at finde et andet sted at bo, som ikke er på 2. sal pga min ryg, og operationen og det hele ..

prøv evt at gå ind på bytbolig.dk der kan man bytte leje lejlighedder... der kan du søge specifikt på stue lejlighedder... hvis du bor i nærheden har jeg en test liggende hvis det er

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Ups.. Det var ikke så god timing

Hvorfor må/kan du ikke få flere??

Fordi jeg kan risikere at blive lam i mine ben, da jeg har en rigtig skæv ryg, og nogle nerver i ryggen der sidder i klemme.

Så den belastning af vægt der kommer ved en graviditet må jeg slet ikke udsætte min krop for igen.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

prøv evt at gå ind på bytbolig.dk der kan man bytte leje lejlighedder... der kan du søge specifikt på stue lejlighedder... hvis du bor i nærheden har jeg en test liggende hvis det er

Det vil jeg da lige undersøge, tak

Jeg bor i midtjylland.

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

Det vil jeg da lige undersøge, tak

Jeg bor i midtjylland.

så er det ik mig der låner dig en g-test er fra kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.