Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der pandekager og PH om lidt.. Bare så nice..
Har haft lyst til pandekager hele dagen og nu har jeg endelig taget nig sammen til at lave det Så lækkert..
Hvad laver i andre i aften?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bambii skriver: Så er der pandekager og PH om lidt.. Bare så nice.. Har haft lyst til pandekager hele dagen og nu har jeg endelig taget nig sammen til at lave det Så lækkert.. Hvad laver i andre i aften?
Lukasmor skriver: Ihh hvor dejligt! (bortset fra PH)Jeg sidder på altanen med computer, starinlys og cola.. Love it! Håber du får en dejlig aften
Ihh hvor dejligt! (bortset fra PH)Jeg sidder på altanen med computer, starinlys og cola.. Love it! Håber du får en dejlig aften
Det lyder også super dejligt..
Så sidder du rigtig og nyder livet?
Det lyder også super dejligt.. Så sidder du rigtig og nyder livet?
Helt bestemt Det er man jo nødt til inden de spåer en ny dommedag Og så skal man jo helst nyde det dejlige vejr når det er her
Lukasmor skriver: Helt bestemt Det er man jo nødt til inden de spåer en ny dommedag Og så skal man jo helst nyde det dejlige vejr når det er her
Ja, det har du helt ret i..
Jorden går under lige om lidt hvis det skulle gå efter deres hoveder, og så må man jo hellere nyde livet mens man stadig har det
Bambii skriver: Ja, det har du helt ret i.. Jorden går under lige om lidt hvis det skulle gå efter deres hoveder, og så må man jo hellere nyde livet mens man stadig har det
Lukasmor skriver: Præcis.. Men mon ikke vi også overlever næste gang og næste gang og næste gang? Det er i hvert fald min plan
Præcis.. Men mon ikke vi også overlever næste gang og næste gang og næste gang? Det er i hvert fald min plan
Ja, også min
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128