Hjælp!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa Piger...

Jeg er i et dilema vdr. mit fritids job.

Jeg læser til pædagog, og er ude i min første praktik, hvilkede jeg er rigtigt glad for. Men for 3 uger siden døde min far, og for ca. 14 dage siden bleve min mor hjerteopr, hun har haft en masse komblikationer vdr oprationen. Det har været rigtigt hårdt! Og kan mærke at jeg bare overhovedet ikke noget overskud til noget!Jeg har holdt fri i en uge vdr min fars død, og har haft nogle fridag vrd. min mors opration.

Jeg har et fritids job, for og tjæne lidt mere ved siden af SU'en. Jeg har overvejet meget kræftig at sige til mit fritids job at jeg har brug for nogle månenderes pause til at finde mig selv, og komme oven på igen!

Men hvad synes i? kan jeg godt tillade mig og sige til mit arbejde (fritid) at jeg ikke har rat meget overskud til arbejde og jeg har overhovedet ikke noget overskud til at skulle arbejde i min fritid! og at jeg har brug for en pause! ?

Hvad er jeres mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Happiness

Det kan du sagens! Du skal passe på dig selv, så du ikke knækker!

Du er da også hårdt ramt! Må være ufatteligt hårdt, det er altid hårdt at miste, men så en hjerteoperation oveni, puha! Har din mor det så ok nu?

et stort knus skal du ihvertfald have!

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Jah, jeg må også indrømme jeg synes at jeg er hårdt ramt!

Min mor blev indlagt igår da hun havde svært ved at få vejeret, men er så kommet hjem igen idag, og imorgen skal hun til nogle flere undersøgelser, så jeg  at de snart kan finde ud af hvad det er der driller

Mange tak for dit svar!

Anmeld

23. maj 2011

Sildefisk

Happiness skriver:

Det kan du sagens! Du skal passe på dig selv, så du ikke knækker!

Du er da også hårdt ramt! Må være ufatteligt hårdt, det er altid hårdt at miste, men så en hjerteoperation oveni, puha! Har din mor det så ok nu?

et stort knus skal du ihvertfald have!

og knus til dig ts

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

og knus til dig ts

Tak skal du have

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Anonym skriver:

Jah, jeg må også indrømme jeg synes at jeg er hårdt ramt!

Min mor blev indlagt igår da hun havde svært ved at få vejeret, men er så kommet hjem igen idag, og imorgen skal hun til nogle flere undersøgelser, så jeg  at de snart kan finde ud af hvad det er der driller

Mange tak for dit svar!

Puha altså! Har du nogen at snakke med om alt det her?

Bare så du får snakket det igennem. Kunne forestille at det var noget der kan hobe sig op

Håber at de sidste undersøgelser viser at alt bliver ok igen!

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Puha altså! Har du nogen at snakke med om alt det her?

Bare så du får snakket det igennem. Kunne forestille at det var noget der kan hobe sig op

Håber at de sidste undersøgelser viser at alt bliver ok igen!

Både ja og nej, jeg har fået et tid til en Psykolog da min læge mente at det var en gode ide og få noget hjælp til alt dette her! så hende får jeg da og snakke med!

Men må jo indrømme at jeg jo "plejer" at gå til min mor nårh jeg har det svært, men har jo bare ikke lige min mor, ( da hun jo er syg, træt og jeg synes hun har nok og tænke på og hun skal ikke også til at tænke på mig) som jeg kan bruge i øjeblikkede så det er sku hårdt!

Anmeld

23. maj 2011

Ellim

Ja da.. Det har jeg selv gjort engang "bare" fordi jeg havde en dårlig periode hvor jeg bare syntes at alt var uoverskueligt!!

Og uddannelsen er vigtigere - syntes jeg..

Der udover er jeg ked af at høre hvad der er sket med din far, og håber at din mor snart får det bedre

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Ja da.. Det har jeg selv gjort engang "bare" fordi jeg havde en dårlig periode hvor jeg bare syntes at alt var uoverskueligt!!

Og uddannelsen er vigtigere - syntes jeg..

Der udover er jeg ked af at høre hvad der er sket med din far, og håber at din mor snart får det bedre

Ja det er jo også sådan jeg tænker, at min uddannelse må komme i første række! men jeg kunne ikke lige gennemskue om det var ok at sige at jeg bliver nød til at have noget fri...

Men mange tak for dit svar

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Anonym skriver:

Både ja og nej, jeg har fået et tid til en Psykolog da min læge mente at det var en gode ide og få noget hjælp til alt dette her! så hende får jeg da og snakke med!

Men må jo indrømme at jeg jo "plejer" at gå til min mor nårh jeg har det svært, men har jo bare ikke lige min mor, ( da hun jo er syg, træt og jeg synes hun har nok og tænke på og hun skal ikke også til at tænke på mig) som jeg kan bruge i øjeblikkede så det er sku hårdt!

Det er nok en god ide at tage imod psykologtilbudet. Så du får talt det ordentligt igennem! Er der ikke et andet familiemedlem eller en ven/veninde du kan snakke med? En psykolog er god, men ofte er det eksstra godt at snakke med en der kender dig godt og kan give dig den empati du har brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.