Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ChipChap skriver: så nupper jeg ugle bukserne hvad skal du have for porto?
så nupper jeg ugle bukserne hvad skal du have for porto?
Det kan sendes for den nette sum af 13 kr kan du ikke sende en besked med adresse så pakker jeg dem til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia24 skriver: ja altså helt alm neutral vaskepulver
ja altså helt alm neutral vaskepulver
ok, jeg vener lige tilbage sener, har nemlig skrevet på en annonce over trendsales hvor de har nogen andre jeg også vil have, skal lige høre prisen fra dem
bullerbassen skriver: Det kan sendes for den nette sum af 13 kr kan du ikke sende en besked med adresse så pakker jeg dem til dig
ChipChap skriver: ok, jeg vener lige tilbage sener, har nemlig skrevet på en annonce over trendsales hvor de har nogen andre jeg også vil have, skal lige høre prisen fra dem
ChipChap skriver: sorry men har svært ved at se hvad der ligger på bordret?
sorry men har svært ved at se hvad der ligger på bordret?
har du prøvet at trykke på billede så åbner det i et nyt vindue og der kan man zoome ind.
ChipChap skriver: må gerne være brugt / Nyt
må gerne være brugt / Nyt
mangler du stadig? Har sikkert noget i den størrelse.
Pia
Sofia24 skriver: Er der noget nyt ? Ellers er der en anden interesseret, men du kom jo først
Er der noget nyt ? Ellers er der en anden interesseret, men du kom jo først
Sorry!!! Har helt glemt dig Jeg må nok passe på pengepungen har købt en del og kom til at købe nyt. istedet for brugt så har brugt lidt flere penge end hvad jeg lige havde regnet med .
ChipChap skriver: Sorry!!! Har helt glemt dig Jeg må nok passe på pengepungen har købt en del og kom til at købe nyt. istedet for brugt så har brugt lidt flere penge end hvad jeg lige havde regnet med .
Sofia24 skriver:Så lykkedes det! Billede 1 er HJORTH det hele str 74Billede 2 er HollysBillede 3 er Green Cotton - har et par mere bare helt bruneBillede 4 er 3 undertrøje-bodyer fra Name it og bukser fra MinyMoBillede 5 er bluse fra H&M, bukser fra Name it og body fra Pippi Og så har jeg jo mine annoncer med str 74 også, det her er ikke på mine annoncer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128