Hvor hurtigt løber du...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

FruPudderkvast

.. Hhv. 3 km og 5 km? Og hvor længe har du løbetrænet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

bullerbassen

13~12~09 skriver:

.. Hhv. 3 km og 5 km? Og hvor længe har du løbetrænet?

Sidste år løb jeg femina kvinde løbet på 5 km det tog 35 min. Jeg havde ikke trænet voldsomt meget optil . Men få ture hist og pist.

Kan desværre ikke løbe mere pga skade

Anmeld

23. maj 2011

JacobsMoar

Jeg har været ude 5 gange nu (1,5 uge), løber 5 km (+/-) i dag startede jeg med at gå 5 min, så løbe 8, gå 3, løbe 9, gå 5.. Så det tog 30 min.. da jeg var i min allerbedste form løb jeg, på en god dag 5 km på 20 min 

Anmeld

23. maj 2011

Kloster

Jeg har løbet i 1½ år. Løb min bedst 5 km tid d. 1. maj til iForm løbet i Aalborg på 31 min. Var lige ved at dø!!

Sidste onsdag d. 11. maj løb jeg 10 km på 1 time og 9 min MED bakker!

Jeg kan ikke løbe min 5 km hurtigere, men kan sagtens løbe min 10 km hurtigere og kan også løbe længere. På søndag skal jeg løbe i Dronninglund på 12½ km. Spændende...

Anmeld

23. maj 2011

Muffinmus

3 km på 18 min, det er et krav i mit job jo:-) eller dvs jeg har fået 19 minutter nu fordi jeg er fyldt 30, men håber ikke jeg skal bruge det, løbetræner i øvrigt sjældent, og kun i perioder på 2 mdr af gangen, så mister jeg totalt lysten til det igen.

Har ikke løbet i 6 mdr overhovedet, faktisk ikke foretaget mig en dyt motionsmæssigt, så tror det bliver en laaang tur når jeg skal løbe mine 3 km på de 19 minutter, men det er vist helt og holdent min egen skyld:-)

De fleste jeg kender der løber løber 5 km på ca 25-27 min, ikke mere for så er det lunteri:-)

Løb selv 5 km på eh....28 min sidst, men det er skisme længe siden og var i lidt bedre form, det er jeg ikke nu og ville sikkert ikke kunne løbe den på under 30 nu:-)

Anmeld

23. maj 2011

Miss T

Sidst jeg løb 5 var det i forholdsvis hurtigt tempo, træner interval, det var ca. på nogen og tyve min.

Sidst jeg løb 10 var det på 54 min. - her havde jeg skåret 16 min. af min forrige tid.

Jeg har trænet siden marts. Trænede også før jul og holdte så en pause på 3 måneder.

Så man kan godt komme hurtigt i form, hvis man bare har lysten og motivationen, men du skal huske at restituere så du ikke får skader, for så ryger du tilbage igen. Jeg har lige haft et par dage med en masse om ørerne og der har jeg ikke fået løbet så meget som jeg plejer, jeg bliver næsten helt depri når jeg ikke kommer ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.