jeg er fuldstændigt enig med dig i at man ikke skal lade et barn græde sig i søvne!!
Mit forslag ville nok være, at I starter forfra med hendes sove ritualer. Men før det bør din mand og dig måske sætte jer sammen og finde ud af, hvad der sker for jeres datter i løbet af dagen siden det giver så store udslag i hendes sengetid/putning. Er det et eller andet i hendes inst der er anderledes..kan være hun lige er startet, nye børn, en ny pæd eller en der er har fundet andet arbejde. Hvordan med ble og søskende, og hvordan med jer...er der noget som helst der er forandret? Sommetider skal der næsten intet til. Prøv at få skrevet ned hvad der virker og hvorfor. Måske handler det om noget helt helt andet, men det tager tid at at gå på opdagelse for at finde svar. 
Sommetider hopper børn også ud af deres seng fordi de kan. De øver sig og øver sig og øver sig. Men når de finder ud af der ikke er den store belønning at hente hos jer holde det snart op igen
Her kunne I fx stille og roligt uden at snakke med hende føre hende tilbage til sengen, put og forlade rummet. Måske det skal gøres 1000 gange (og det er anstrengende) men så holder det også.
Lad mig vide hvad du tænker om det her 
grynt.
Anmeld