Mave billeder fra uge 10-20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.359 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Leonora

Hej Tøser.

Tænker at det er på tide at vise maven frem. her er lidt billeder fra uge 10 og til 20 som jeg er idag.

Synes bestemt jeg kan se at den vokser men må også erkende at jeg spiser godt.....slankekur må vente til efter fødsel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Violamusensmor

SÅ fin

Kan ikke vente til at have lille vigsen i armene 

Anmeld

24. maj 2011

Leonora

Violamusensmor skriver:

SÅ fin

Kan ikke vente til at have lille vigsen i armene 

Tak søde mus....

Jeg synes der er uendelig lang tid til ....må bare være tålmodig.

Anmeld

24. maj 2011

otlitrom

Hvor er du fiiiiin! Håber MD gik rigtig fint igår? (jeg har nok overset en update, ikke? )

Slankekur? Vil du da lige! Du ser brandgodt ud!

Anmeld

24. maj 2011

Miia90

Sikken en fin mave søde. den er da voksede godt

Anmeld

24. maj 2011

Leonora

kitty skriver:

Hvor er du fiiiiin! Håber MD gik rigtig fint igår? (jeg har nok overset en update, ikke? )

Slankekur? Vil du da lige! Du ser brandgodt ud!

Ihhhh hvor er du bare sød......Bliver meget glad af at læse det..

Nej jeg har ik fået lavet en Update på MD....sorry ...alt gik super fint og lille pigen er helt som hun skal være. Så det er jo bare så skønt...
Er du gal hvor jeg glæder mig til at se din lille bebs meget snart....er du snart ved poppe????

Kan så tylideligt huske din jeg er gravid tråd....synes det var igår...

Anmeld

24. maj 2011

Leonora

Miia90 skriver:

Sikken en fin mave søde. den er da voksede godt

Tusind tak...og ja den vokser med lynets hast...

Ihhh tænk om lidt ved du om det er en prins eller prinsesse der gemmer sig i din mave...det er jo top spændende..
Har I talt om navne??

Anmeld

24. maj 2011

Miia90

Leonora skriver:

Tusind tak...og ja den vokser med lynets hast...

Ihhh tænk om lidt ved du om det er en prins eller prinsesse der gemmer sig i din mave...det er jo top spændende..
Har I talt om navne??

Det bliver så dejligt og se hva der gemmer sig derinde. Synes bare der er laaaang tid til Mandag kl 17.00

Hvis det er en Pige bliver det en Philippa ( var min moars ønske) og ønsker vi og holde fast i, når hun desværre ikk er her mere.

Dreng, bliver det nok en Sylvester

hva med dig ?

Anmeld

24. maj 2011

Leonora

Miia90 skriver:

Det bliver så dejligt og se hva der gemmer sig derinde. Synes bare der er laaaang tid til Mandag kl 17.00

Hvis det er en Pige bliver det en Philippa ( var min moars ønske) og ønsker vi og holde fast i, når hun desværre ikk er her mere.

Dreng, bliver det nok en Sylvester

hva med dig ?

Ihhhh jeg synes meget godt om begge navne.
Og selvflølgelig skal I følge din mors ønske. Det vil du være glad for reesten af dit liv. Har en vendinde der har en dreng der hedder Sylvester. Så jeg synes det er super fint.

Vores lille pige umagen skal hedde Vigga. Har i forvejen Leonora på 3 år og synes de to navne går rigtig godt sammen...

Glæder mig til din Update i næste uge.

Anmeld

24. maj 2011

Miia90

Leonora skriver:

Ihhhh jeg synes meget godt om begge navne.
Og selvflølgelig skal I følge din mors ønske. Det vil du være glad for reesten af dit liv. Har en vendinde der har en dreng der hedder Sylvester. Så jeg synes det er super fint.

Vores lille pige umagen skal hedde Vigga. Har i forvejen Leonora på 3 år og synes de to navne går rigtig godt sammen...

Glæder mig til din Update i næste uge.

Tak, Det er da også et super fint navn i har fundet til jeres lille pige   Glæder mig også til og lave en update. Smiler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.