I'm back :d:d:d:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

MaliksMor

Heeeeeeeeeeej tøser.

Nu er vi endelig ved at være kommet på plads i Glostrup.

Der har været rigtig meget at se til på det sidste. Og selvf gik vores internet i stykker, men nu har vi endelig fået sat det op(det nye) så det er bare deejligt.

Der er sket en del på det sidste. Malik har 4 tænder nu, kan stå uden støtte, kan klappe ( når man siger "klappe") vinker(hele tiden) siger baba, mama, dada, og alt det andet er vidst bare baby sprog

Malik starter i dagpleje om cirka to måneder ( så han vil være omkring (15-16 måneder) er så lykkelig over at jeg kunne få lov at gå hjemme så længe med ham..

tja, ellers er der ikke sket det hele store, vi nyder bare at være tæt på alting. Vi kan tag 20 skridt så vi inde i en netto, 30skridt så vi inde i Glostrup centret, det er så dejligt. Og ikke mindst vores familie, venner og veninder.  

DET SÅ DEJLIGT AT VÆRE TILBAGE... og jeg har ihvertfald fundet ud af, at jeg aldrig nogensiden skal bo i en så lille by som Store Heddinge

Glæder mig til at være aktiv herinde igen, og kan se at der er en masse som har født - på bare en lille månede.. håber ikke jeg er gået glip af for meget

Camilla & Malik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Darling<3

CamillaRH skriver:

Heeeeeeeeeeej tøser.

Der har været rigtig meget at se til på det sidste. Og selvf gik vores internet i stykker, men nu har vi endelig fået sat det op(det nye) så det er bare deejligt.

Der er sket en del på det sidste. Malik har 4 tænder nu, kan stå uden støtte, kan klappe ( når man siger "klappe") vinker(hele tiden) siger baba, mama, dada, og alt det andet er vidst bare baby sprog

Malik starter i dagpleje om cirka to måneder ( så han vil være omkring (15-16 måneder) er så lykkelig over at jeg kunne få lov at gå hjemme så længe med ham..

tja, ellers er der ikke sket det hele store, vi nyder bare at være tæt på alting. Vi kan tag 20 skridt så vi inde i en netto, 30skridt så vi inde i Glostrup centret, det er så dejligt. Og ikke mindst vores familie, venner og veninder.  

DET SÅ DEJLIGT AT VÆRE TILBAGE... og jeg har ihvertfald fundet ud af, at jeg aldrig nogensiden skal bo i en så lille by som Store Heddinge

Glæder mig til at være aktiv herinde igen, og kan se at der er en masse som har født - på bare en lille månede.. håber ikke jeg er gået glip af for meget

Camilla & Malik

Velkommen tilbage til siden søde, og tillykke med jeres nye hjem

Du er gået glip af en del, meeen, du skal nok få indhentet det

Anmeld

23. maj 2011

MichellaMalou

kender det jeg flyttet fra Ballerup til Haslev. og er igen flyttet tilbage til Ballerup og skal heller aldrig så langt væk igen 

Anmeld

23. maj 2011

nattergalen

Velkommen tilbage

Sikke en masse Malik kan.. Så er det vist nu det rigtig går stærkt

Og tillykke med det nye hjem Lyder rigtig lækkert med så kort afstand til det daglige

Anmeld

23. maj 2011

bullerbassen

CamillaRH skriver:

Heeeeeeeeeeej tøser.

Camilla & Malik

Velkommen tilbage  Skal vi shoppe

Anmeld

23. maj 2011

B&J

Velkommen tilbage, og hvor er det et dejligt sted i er flyttet til når alle ting ligger lige hvor man skal bruge dem...

og hvor er malik blevet rigtigt dygtig

Anmeld

23. maj 2011

MaliksMor

Honnie's Wife:) skriver:

Velkommen tilbage til siden søde, og tillykke med jeres nye hjem

Du er gået glip af en del, meeen, du skal nok få indhentet det

Tak søde

- ja, det tænkte jeg nok 

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Velkommen tilbage...  Godt I er kommet på plads... 

Anmeld

23. maj 2011

MaliksMor

nattergalen skriver:

Velkommen tilbage

Sikke en masse Malik kan.. Så er det vist nu det rigtig går stærkt

Og tillykke med det nye hjem Lyder rigtig lækkert med så kort afstand til det daglige

Tak

- Ja, det går rigtigt stærkt tror heller ikke der går lang tid før han begynder at gå.

Og ja, det er så dejlgt. Vi nyder det virkelig.

Anmeld

23. maj 2011

CamillaSoefelt

CamillaRH skriver:

Heeeeeeeeeeej tøser.

Der er sket en del på det sidste. Malik har 4 tænder nu, kan stå uden støtte, kan klappe ( når man siger "klappe&quot vinker(hele tiden) siger baba, mama, dada, og alt det andet er vidst bare baby sprog

Camilla & Malik

Velkommen tilbage søde:-)!! Og sikke en masse Malik har lært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.