Heeeeeeeeeeej tøser.
Nu er vi endelig ved at være kommet på plads i Glostrup. 
Der har været rigtig meget at se til på det sidste. Og selvf gik vores internet i stykker, men nu har vi endelig fået sat det op(det nye) så det er bare deejligt.
Der er sket en del på det sidste. Malik har 4 tænder nu, kan stå uden støtte, kan klappe ( når man siger "klappe") vinker(hele tiden) siger baba, mama, dada, og alt det andet er vidst bare baby sprog 
Malik starter i dagpleje om cirka to måneder ( så han vil være omkring (15-16 måneder) er så lykkelig over at jeg kunne få lov at gå hjemme så længe med ham.. 
tja, ellers er der ikke sket det hele store, vi nyder bare at være tæt på alting. Vi kan tag 20 skridt så vi inde i en netto, 30skridt så vi inde i Glostrup centret, det er så dejligt. Og ikke mindst vores familie, venner og veninder. 

DET SÅ DEJLIGT AT VÆRE TILBAGE...
og jeg har ihvertfald fundet ud af, at jeg aldrig nogensiden skal bo i en så lille by som Store Heddinge

Glæder mig til at være aktiv herinde igen, og kan se at der er en masse som har født - på bare en lille månede.. håber ikke jeg er gået glip af for meget

Camilla & Malik
Anmeld