Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Pige1984

hej.

jeg har brug for hjÆlp er i behandling med pergotime og pregnyl og har fÅet min mens lØrdag men er sÅ stoppet igen den var der kun 2 dage.

er der nogen der har prØvet det og sÅ er startet pÅ pergotime pÅ 3 cyklus dag?

jeg tog en graviditetstest fredag den var negativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Pige1984 skriver:

hej.

jeg har brug for hjÆlp er i behandling med pergotime og pregnyl og har fÅet min mens lØrdag men er sÅ stoppet igen den var der kun 2 dage.

er der nogen der har prØvet det og sÅ er startet pÅ pergotime pÅ 3 cyklus dag?

jeg tog en graviditetstest fredag den var negativ.

er det hormonbehandling med henblik på iui? 

Anmeld

23. maj 2011

Pige1984

vi er pÅ hjemmerul som de kalder det

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Pige1984 skriver:

vi er pÅ hjemmerul som de kalder det

åhhh... bliver du så scannet og får tager ÆL sprøjte? Eller får du "bare" hormoner for at stimulere også klarer kroppen resten selv?

Anmeld

23. maj 2011

Pige1984

jeg bliver scannet pÅ cyklus dag 11 ogskal selv tage sprØjten og gynÆkologen siger datoen nÅr hun scanner mig 11 cyklus dag. men sidst var det pÅ cyklus dag 15 og skulle vi sexe lØs cyklus dag 15,16,17,18,19. undskyld store og smÅ bogstaver ved ikkehvad min mobil laver.....

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Pige1984 skriver:

jeg bliver scannet pÅ cyklus dag 11 ogskal selv tage sprØjten og gynÆkologen siger datoen nÅr hun scanner mig 11 cyklus dag. men sidst var det pÅ cyklus dag 15 og skulle vi sexe lØs cyklus dag 15,16,17,18,19. undskyld store og smÅ bogstaver ved ikkehvad min mobil laver.....

åhhh... oki. Men har du så ikke fået et skema over hvornår du skal tage hormoner? Som ikke afhænger af cyklusens længde, men derimod siger at man skal starte på dag nr# fra første cyklus dag?!

Anmeld

23. maj 2011

Pige1984

jo sÅdan et har jeg men har ikke fÅet  noget den her gang da jeg kun lige nÅet at fÅ ringet idag da man skal starte pÅ cyklus dag 3  med pergotime. sÅ var heldig min gynÆkolog nÅede at ringe dem ind. men skulle ringe imorgen og fÅ en tid til cyklus dag 11 til scanning ang ÆL.

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Pige1984 skriver:

jo sÅdan et har jeg men har ikke fÅet  noget den her gang da jeg kun lige nÅet at fÅ ringet idag da man skal starte pÅ cyklus dag 3  med pergotime. sÅ var heldig min gynÆkolog nÅede at ringe dem ind. men skulle ringe imorgen og fÅ en tid til cyklus dag 11 til scanning ang ÆL.

Oki. Vi får altid recepterne med ved forrige scanning - selvfølgelig med håb på at de ikke skal bruges, men så har man dem altid. Men fedt at din gynækolog var hurtig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.