PsychedeliC skriver:
Hej alle sammen. Jeg har besluttet mig for at alve på min ene tæve som nu er i løbetid. Jeg havde for måske 10 år siden en hund som fik hvalpe men jeg var kun 10 år så det er begrænset hvor meget jeg kan huske fra den gang. Jeg ved godt at det koster penge, masser af tid, plads og omsorg at have sig et kuld hvalpe og den del af det har jeg også helt styr på. Jeg sidder og prøve at finde så meget info som mulig om alle de ting jeg skal sætte mig ind i og så kommer jeg til at tænke på hvordan man holder øje med hver enkel hvalps vægt, kan i svare mig på det? Hvis alle sammen ligner hinanden så kan det godt være svært tænker jeg.
Hvis i har haft et kuld hvalpe så fortæl gerne om forløbet og vis billeder 
På forhånd tak for hjælpen 
Min nabos hund fik hvalpe for 7 uger siden, og hun holdt styr på dem ved at give dem hver deres farve garn/snor på lige da de blev født. På den måde kunne hun holde styr på dem i dagene efter, og veje dem hver dag.
Hun har en lille kinabog, hvor hver hvalp fik tildelt nogle sider, heri skrev hun fødselstidspunkt, vægt, navn og evt. hvis der var komplikationer til fødslen, kendetegn (sort, lys, hvid plet, hvid pote etc.).
Held og lykke med projektet.
Kh Mette
Anmeld