På fredag får svigerfamlien det at vide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi skal være sammen med svigerfamilien på fredag så der får de at vide at vi venter nr. 2

Glæder mig til at se deres reaktioner!!!

Og efter det kan jeg også offentligøre mig herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Fru Aagaard

Uhh, spændende.. Held  og lykke..

Kan godt forstå du glæder dig til at se deres reaktioner, det er også super fedt!! Hvordan forventer du de tager det? Hvor langt er du henne?

Vi overvejer selv, hvordan vi skal fortælle det <3

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Uhh, spændende.. Held  og lykke..

Kan godt forstå du glæder dig til at se deres reaktioner, det er også super fedt!! Hvordan forventer du de tager det? Hvor langt er du henne?

Vi overvejer selv, hvordan vi skal fortælle det <3

Jamen jeg tror de alle bliver rigtig glade... måske et par af svigerinderne kunne risikere at fælde en lille tårer

Jeg er kun i 5. uge så det er tidligt, men vi har bestemt os for at de får det at vide nu, vil ikke gå og "gemme" på det, og skulle det gå galt..... hvilket det selvfølgelig IKKE gør, så vil jeg hellere at de ved hvorfor jeg er ked...

Mine forældre fik det at vide i lørdags så nu mangler vi kun svigerne

Jeg har købt en bluse til min datter hvor der står "Jeg skal være storesøster" så den får hun på og så ser vi hvor længe der går inden de opdager den

Anmeld

23. maj 2011

Fru Aagaard

Anonym skriver:

Jamen jeg tror de alle bliver rigtig glade... måske et par af svigerinderne kunne risikere at fælde en lille tårer

Jeg er kun i 5. uge så det er tidligt, men vi har bestemt os for at de får det at vide nu, vil ikke gå og "gemme" på det, og skulle det gå galt..... hvilket det selvfølgelig IKKE gør, så vil jeg hellere at de ved hvorfor jeg er ked...

Jeg har købt en bluse til min datter hvor der står "Jeg skal være storesøster" så den får hun på og så ser vi hvor længe der går inden de opdager den

Held og lykke...

Kender det godt- her græd alle dem der har fået det af vide af glæde, og især min mand...

Vi holder det dog hemmeligt for venner og noget familie endnu.. Lige lidt endnu

Her får vores den store også lov at fortælle det, hun revner jo af stolthed..

Og selvfølgelig går alt godt, og du får en januar baby

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Held og lykke...

Kender det godt- her græd alle dem der har fået det af vide af glæde, og især min mand...

Vi holder det dog hemmeligt for venner og noget familie endnu.. Lige lidt endnu

Her får vores den store også lov at fortælle det, hun revner jo af stolthed..

Og selvfølgelig går alt godt, og du får en januar baby

Hvis de begynder at vræle så gør jeg også

Og ja selvfølgelig går det godt!!!

Anmeld

23. maj 2011

Skouboe

Anonym skriver:

Held og lykke med det. Det var også sådan vi annoncerede lillesøster i sin tid... det tog familien langt over en time at opdage det, og det var kun fordi min svoger spottede det og begyndte at komme med højlydte kommentarer om bedsteforældre, der ikke læste hvad der stod på deres børnebørn..

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Held og lykke med det. Det var også sådan vi annoncerede lillesøster i sin tid... det tog familien langt over en time at opdage det, og det var kun fordi min svoger spottede det og begyndte at komme med højlydte kommentarer om bedsteforældre, der ikke læste hvad der stod på deres børnebørn..

Hahaha hvor fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.