Miss Tina skriver:
Hej piger.
Jeg står i den situation at jeg snart skal til eksamen, det er så allerede på fredag. Idag har vi så fået en gruppe opgave, som går ud på at lave en lille avis på KUN 8 sider. Den skal så indholde så meget som muligt som en rigtig avis, så masser af arktikler som vi selv skal skrive.........stress 
Men vi har så fundet ud af at vi vil have noget med mobiler med, det er så her I skønne dejlige piger kommer ind. Jeg vil meget gerne have jer til at svare på dette her: https://www.facebook.com/pages/MIG-OG-MIN-Mobil/111750008914014 6 små spørgsmål der kun liiiige tager et øjeblik.
Håber på masser af hjælp og på forhånd 1000 tak for hjælpen
Tina - som er ved at få stress
svare altså lige her:
1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og
opringning)
-alarm
-spil (sudoku, skak osv. jo mere nørdet jo bedre :b)
-kamera (har udelukkende valgt min mobil pga. godt kamera)
-hører musik
-filme til fester, hvis der sker noget sjovt
-dele billeder med andre
2) Har du altid din mobil på dig?
-havde den altid på mig før hen, sov med den under hovedpuden osv :b men har den ikke så tit på mig mere.
3) Hvilken mobil har du?
-en sony ericsson c901
4) Hvornår fik du din første mobil?
-måtte først have fået en til min komfiamation, men hvis jeg overtog min brors måtte jeg godt få en i 6. klasse, så det gjorde jeg da 
5) Hvor tit skifter du mobil?
-når der kommer en ny jeg forelsker mig i, nogle gange 6 mdr. imellem andre gange 2-3 år.
6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og
taster eller kun taster?
-kun taster, har ødelagt mine nerver i 6 af fingerne, så har konstant kolde finger og tuch kan derfor ikke reagere ordentligt på mine fingre.