Hjælp til eksameopgave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Miss Tina

Hej piger.

Jeg står i den situation at jeg snart skal til eksamen, det er så allerede på fredag. Idag har vi så fået en gruppe opgave, som går ud på at lave en lille avis på KUN 8 sider. Den skal så indholde så meget som muligt som en rigtig avis, så masser af arktikler som vi selv skal skrive.........stress

Men vi har så fundet ud af at vi vil have noget med mobiler med, det er så her I skønne dejlige piger kommer ind. Jeg vil meget gerne have jer til at svare på dette her: https://www.facebook.com/pages/MIG-OG-MIN-Mobil/111750008914014        6 små spørgsmål der kun liiiige tager et øjeblik.

Håber på masser af hjælp og på forhånd 1000 tak for hjælpen

Tina - som er ved at få stress

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mig med maven

‎1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og opringning)
Jeg bruger min telefon til Internet. Og helt sikkert som min kalender! Alle arbejdstimer, cafeaftaler og møder er skrevet ind.

2) Har du altid din mobil på dig? JA! Og jeg kunne godt finde på at vende om efter den, hvis jeg glemte den.

3) Hvilken mobil har du? Nokia E72
...
4) Hvornår fik du din første mobil? Jeg fik min i konfirmationsgave i 2000, der var en 13 år.

5) Hvor tit skifter du mobil? Jeg er ikke god til at skifte mobil. Jeg køber den jeg gerne vil have, og beholder den til den er slidt op, jeg har den gerne i flere år!

6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og taster eller kun taster? Taster.

skriv gerne hvis du har yderliger kommentare til dit mobil forbrug
Min mobil har ALTID været vigtig for mig, men efter jeg har fået baby er den blevet livsnødvendig, det er husets eneste telefon (Min mand har dog også en) hvorfra jeg kan kontakte 112, læger, daplejer o.lign. Men også omvendt, så kan jeg blive kontaktet.

Jeg elsker mobiltelefoner, og håber de er kommet for at blive

Anmeld

24. maj 2011

Miss Tina

Mig med maven skriver:

‎1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og opringning)
Jeg bruger min telefon til Internet. Og helt sikkert som min kalender! Alle arbejdstimer, cafeaftaler og møder er skrevet ind.

2) Har du altid din mobil på dig? JA! Og jeg kunne godt finde på at vende om efter den, hvis jeg glemte den.

3) Hvilken mobil har du? Nokia E72
...
4) Hvornår fik du din første mobil? Jeg fik min i konfirmationsgave i 2000, der var en 13 år.

5) Hvor tit skifter du mobil? Jeg er ikke god til at skifte mobil. Jeg køber den jeg gerne vil have, og beholder den til den er slidt op, jeg har den gerne i flere år!

6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og taster eller kun taster? Taster.

skriv gerne hvis du har yderliger kommentare til dit mobil forbrug
 Min mobil har ALTID været vigtig for mig, men efter jeg har fået baby er den blevet livsnødvendig, det er husets eneste telefon (Min mand har dog også en) hvorfra jeg kan kontakte 112, læger, daplejer o.lign. Men også omvendt, så kan jeg blive kontaktet.

Jeg elsker mobiltelefoner, og håber de er kommet for at blive

1000 tak for svar

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Jeg har svaret inde på gruppen

Anmeld

24. maj 2011

mn

Miss Tina skriver:

Hej piger.

Jeg står i den situation at jeg snart skal til eksamen, det er så allerede på fredag. Idag har vi så fået en gruppe opgave, som går ud på at lave en lille avis på KUN 8 sider. Den skal så indholde så meget som muligt som en rigtig avis, så masser af arktikler som vi selv skal skrive.........stress

Men vi har så fundet ud af at vi vil have noget med mobiler med, det er så her I skønne dejlige piger kommer ind. Jeg vil meget gerne have jer til at svare på dette her: https://www.facebook.com/pages/MIG-OG-MIN-Mobil/111750008914014       6 små spørgsmål der kun liiiige tager et øjeblik.

Håber på masser af hjælp og på forhånd 1000 tak for hjælpen

Tina - som er ved at få stress

svare altså lige her:

1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og
opringning)

-alarm

-spil (sudoku, skak osv. jo mere nørdet jo bedre :b)

-kamera (har udelukkende valgt min mobil pga. godt kamera)

-hører musik

-filme til fester, hvis der sker noget sjovt

-dele billeder med andre

2) Har du altid din mobil på dig?
-havde den altid på mig før hen, sov med den under hovedpuden osv :b men har den ikke så tit på mig mere.

3) Hvilken mobil har du?
-en sony ericsson c901

4) Hvornår fik du din første mobil?
-måtte først have fået en til min komfiamation, men hvis jeg overtog min brors måtte jeg godt få en i 6. klasse, så det gjorde jeg da

5) Hvor tit skifter du mobil?

-når der kommer en ny jeg forelsker mig i, nogle gange 6 mdr. imellem andre gange 2-3 år.

6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og
taster eller kun taster?
-kun taster, har ødelagt mine nerver i 6 af fingerne, så har konstant kolde finger og tuch kan derfor ikke reagere ordentligt på mine fingre.

Anmeld

24. maj 2011

Miss Tina

Dinna88 skriver:

Jeg har svaret inde på gruppen

1000 tak for hjælpen

Anmeld

24. maj 2011

Miss Tina

metteswn skriver:

svare altså lige her:

1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og
opringning)

-alarm

-spil (sudoku, skak osv. jo mere nørdet jo bedre :b)

-kamera (har udelukkende valgt min mobil pga. godt kamera)

-hører musik

-filme til fester, hvis der sker noget sjovt

-dele billeder med andre

2) Har du altid din mobil på dig?
-havde den altid på mig før hen, sov med den under hovedpuden osv :b men har den ikke så tit på mig mere.

3) Hvilken mobil har du?
-en sony ericsson c901

4) Hvornår fik du din første mobil?
-måtte først have fået en til min komfiamation, men hvis jeg overtog min brors måtte jeg godt få en i 6. klasse, så det gjorde jeg da

5) Hvor tit skifter du mobil?

-når der kommer en ny jeg forelsker mig i, nogle gange 6 mdr. imellem andre gange 2-3 år.

6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og
taster eller kun taster?
-kun taster, har ødelagt mine nerver i 6 af fingerne, så har konstant kolde finger og tuch kan derfor ikke reagere ordentligt på mine fingre.

1000 tak for hjælpen

Anmeld

24. maj 2011

TbCp

1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og opringning) : Internet, spil, vækkeur, mail, kalender, fotografier, radio,

2) Har du altid din mobil på dig? Stort set ja

3) Hvilken mobil har du? Iphone 4

4) Hvornår fik du din første mobil? Da jeg som 19 årige flyttede til sydfyn - så det har været i 1997

5) Hvor tit skifter du mobil? Ofte.... inden for de sidste 5 år har jeg nok haft en 6-7 stykker

6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og taster eller kun taster? Iphone

Anmeld

25. maj 2011

Miss Tina

TbCp skriver:

1) Hvad bruger du din mobil til? (internet, ur, spil, mm. alt udover sms og opringning) : Internet, spil, vækkeur, mail, kalender, fotografier, radio,

2) Har du altid din mobil på dig? Stort set ja

3) Hvilken mobil har du? Iphone 4

4) Hvornår fik du din første mobil? Da jeg som 19 årige flyttede til sydfyn - så det har været i 1997

5) Hvor tit skifter du mobil? Ofte.... inden for de sidste 5 år har jeg nok haft en 6-7 stykker

6) er din mobil: smart phone, Iphone,tuch, kombineret tuch og taster eller kun taster? Iphone

1000 tak for hjælpen

Anmeld

25. maj 2011

Miss Tina

Hej piger.

Er der flere der har lyst til at hjælpe??

Der kan både svares her på siden eller på https://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/pages/MIG-OG-MIN-Mobil/111750008914014

Sidste chance er kl 12:00 idag.

På forhånd tak

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.