Årrrrh mega forvirret over det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

dollygirl

Skal min søn i vuggestue eller interegeret vuggestue hvor der er både børnehave ??

er de stor børn så ikke for voldsom mod de små??

Min søn er meget aktiv , bevæger sig kontant .. er allerede begyndt at kravle som 6 1/2 måned , han elsker opmærksomhed og hvis jeg ikke er der så græder han .. der skal altid være selskab hos ham . han elsker andre børn. men er sommetider lidt for forsigtig mod fremmede,

Sidst da min svogers kæreste holdt ham , blev han ked af det og var helt stille hos hende da han ku mærke hun var ny ..

Han larmer ellers meget og elsker når jeg synger for ham. Han er god til at vide hvad han kan lide og ikke kan ..

Såå hjælp mig piger skal han starte i vuggestue som lille eller som 1 år ? jeg synes som 1 år så er han lidt mere voksen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

helora

De fleste integrerede institutioner har opdelt vuggestue og børnehave, både indendørs og udendørs. Jeg har aldrig oplevet problemer i den retning i mine pigers institution.

I forhold til, hvornår det er bedst at starte i vuggestue, så tror jeg det er ret individuelt fra barn til barn. Nogle børn klarer vuggestuestart mere problemfrit i f.eks. 8-måneders alderen end de ville have gjort i 1-års alderen, mens det er for tidligt for andre.

Og så er det i høj grad også et spørgsmål om, hvad du vil have det bedst med. Så hvis du føler, at det er for tidligt for dit barn at starte før 1-års alderen, så tror jeg du skal vente, hvis det er muligt.

Anmeld

23. maj 2011

henh01

Det er skærmet så meget af at de små stadig får ro men samtid har muligheden for at komme ud til de store. Mine erfaringer fortæller mig at det er sundt både for de store og de små at lære at omgås hinanden

Tænker du om din søn skal starte før han bliver 1 år? Institutionerne tager børn ind fra de er 6 mdr

Anmeld

23. maj 2011

Kamulla

årh ahr valgt en intigreret til Noah... først og fremmest elsker Noah børn og større børn... men hos os var der en dør mellem VS og BH.. så det var kun om morgenen de små var i BH eller lige ved lukketid.. 

Da Noah så startede BH som 2½årig gik det bare som smurt.. for Noah kendte jo al personale og han går tit på besøg nede i VS... 

det der har været et minus er så Noahs immunforsvar så ikke rigtigt har kunne holde til alle de baktusser i VS, så han skulle faktisk have været et DP barn... men er sikker på min dreng ville have KEDET sig der, og efter at have set min lillebror gå tilbage i baby mode som 3 årig (pga. han var det ældste barn hos DP mor) ville ejg hellere have Noah sammen med en del jævnaldrene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.