Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Enig! Gå til læge - rødvinen virker ikke, med mindre du drikker så meget at du glemmer alt om hæmoriden, og det er måske ikke så smart din situation taget i betragtning...
Enig! Gå til læge - rødvinen virker ikke, med mindre du drikker så meget at du glemmer alt om hæmoriden, og det er måske ikke så smart din situation taget i betragtning...
HAHAHA Må nu lige fortælle at jeg hurtigt fik åbnet den rødvin og op i numsen med den!!!!
DET HAR HJULPET
Fik rådet af en erfarene jordmoder på Hillerød Hospital....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Grin i bare, men rødvin i numsen er skønt
ZamanogDania skriver: Ej det må jeg prøveSkal det være en af de gode kvalitet? Hahhava ej jeg kan ikke lad være.(det er ikke for at gør grin med dig)
Ej det må jeg prøveSkal det være en af de gode kvalitet? Hahhava ej jeg kan ikke lad være.(det er ikke for at gør grin med dig)
Den jeg har brugt/bruger er en billig en tror jeg, jeg drikker ikke rødvin og min kæreste siger den ikke er så god. Det er en han fik af sin demente oldemor på 95
Så det er lige meget tror jeg
Anonym skriver: Den jeg har brugt/bruger er en billig en tror jeg, jeg drikker ikke rødvin og min kæreste siger den ikke er så god. Det er en han fik af sin demente oldemor på 95 Så det er lige meget tror jeg
Anonym skriver: HAHAHA Må nu lige fortælle at jeg hurtigt fik åbnet den rødvin og op i numsen med den!!!! DET HAR HJULPET Fik rådet af en erfarene jordmoder på Hillerød Hospital....
hvor skønt!! her hjalp det ikke
AnneBJ skriver: hvor skønt!! her hjalp det ikke
Nej øv bøv. Her hjælper det
Putter du en masse på noget vat også godt i numsen med det ?
Det svir først helt vildt, men bliver så bedre
Held og lykke
Anonym skriver: Nej øv bøv. Her hjælper det Putter du en masse på noget vat også godt i numsen med det ? Det svir først helt vildt, men bliver så bedre Held og lykke
Nej jeg har faktisk kun prøvet at duppe rødvinen på.... Måske jeg skulle prøve det andet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128