Update på: Jeg er gal!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Janni.

For noget tid siden skrev jeg denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/107796pi1/ordet-er-frit/jeg-er-gal.aspx

Vi har idag snakket med vores forsikring og taksatoren havde vurderet skaden til 17.000 kr. 

Så vi får vores bil hjem igen  

Nu venter vi så bare på at citroen i Vejle får den lavet færdig, uhh hvor er jeg altså bare glad for at vi snart kan komme ud med Silas igen. 

Vil lige dele min glæde med jer, piger 

(næste bekryming er så at tyvene kommer tilbage og snupper de airbags igen igen   men så må vi tage den derfra igen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

baby012

ja der er nogen der har travlt med at se forskel på dit og mit (desværre) ..

men held og lykke med hele situationen .. 

Anmeld

23. maj 2011

9510

Det var da godt. for at det går stærkt og tyvene holder sig frs jeres bil en anden gang

Anmeld

23. maj 2011

Janni.

gravid20 skriver:

ja der er nogen der har travlt med at se forskel på dit og mit (desværre) ..

men held og lykke med hele situationen .. 

Ja det er noget øv bøv. Men det er meget "in" hernede i tiden.  

Anmeld

23. maj 2011

Janni.

9510 skriver:

Det var da godt. for at det går stærkt og tyvene holder sig frs jeres bil en anden gang

Ja det håber jeg også. Min kæreste har haft det så skidt med det indbrud fordi vi havde sat bilen et andet sted, så hundene ikke reagerede på indbruddet. Grunden til at vi flyttede den, var fordi min kæreste blev ved med at lave buler i døren når han skulle åbne den. Men nu flytter vi den tilbage til gammel plads, jeg kan godt leve med nogen buler hvis det er det der skal til at vi kan undgå indbrud igen. 

Anmeld

23. maj 2011

jydeinden

Janni. skriver:

Ja det håber jeg også. Min kæreste har haft det så skidt med det indbrud fordi vi havde sat bilen et andet sted, så hundene ikke reagerede på indbruddet. Grunden til at vi flyttede den, var fordi min kæreste blev ved med at lave buler i døren når han skulle åbne den. Men nu flytter vi den tilbage til gammel plads, jeg kan godt leve med nogen buler hvis det er det der skal til at vi kan undgå indbrud igen. 

kan i ikke få evt en bilalarm indsat i bilen.. dem må hundene da reagere på

Anmeld

23. maj 2011

Janni.

jydeinden skriver:

kan i ikke få evt en bilalarm indsat i bilen.. dem må hundene da reagere på

Jeg har haft tanken og er ved at undersøge muligheden. Tror bestemt det er det værd. Vi har 2 nyere biler som kunne være sjove for indbrudstyve at tage airbags fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.