Vuggestue vs dagpleje - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

DLM

twinboys skriver:

Jeg ville klart vælge en dagpleje plads og de børn der har krudt i numsen og er glade for mange mennesker kommer også til at få brugt krudtet i en dagpleje og de ser også mange mennesker både børn og voksne i legestue og besøg hos hinanden...

Majbritt

lige præcis min søn har krudt i måsen og er over alt, han får fint brændt hans krudt af i dagplejen de er ude hverdag og i legestue om tirsdagen og ude på besøg hos andre dagplejere og så er jeg så glad for at der ikke er mere end 4 børn så der er tid til dem alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Lunae

twinboys skriver:

I må flytte sydpå så tager jeg hende gerne i dagpleje

Fristende, men vi er lige flyttet for 2 uger siden, og har planer om at blive her

Anmeld

23. maj 2011

twinboys

DLM skriver:

lige præcis min søn har krudt i måsen og er over alt, han får fint brændt hans krudt af i dagplejen de er ude hverdag og i legestue om tirsdagen og ude på besøg hos andre dagplejere og så er jeg så glad for at der ikke er mere end 4 børn så der er tid til dem alle

Dagplejen det er det bedste dem kan ingen tæske

Anmeld

23. maj 2011

twinboys

Lunae skriver:

Fristende, men vi er lige flyttet for 2 uger siden, og har planer om at blive her

smiler

Anmeld

23. maj 2011

NoName

Vi har også vores i dp, og vi er bare SÅ glade for det. dp mor er så glad for vores lille basse, og de tager ofte på besøg hos andre dp'ere og er jo så også sammen med andre børn. Hun er et stort smil når vi afleverer hende om morgenen og det er hun stadig når vi henter hende...

Lige pt er hun i gæste pleje hos en af de dp'ere som de besøger mest, og det er bare gået super, jeg må indrømme at jeg har sendt dem MANGE tanker i løbet af dagen. Men der har bare intet været, de har hygget sig allesammen.

ville bare lige give mit besyv med...

NoName - der håber du bliver glad uanset hvad du bliver tilbudt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.