Jeg er så bange for at miste.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så bange for at miste..

jeg har lige været ved lægen og har blærebetændelse.. Jeg er kun 5+3 idag, og skal først til terminsscanning d. 1 juni.. På næste onsdag..

Jeg er så bange for at miste.. Hvad skal jeg gøre???

Der jo lang tid til farezonen er overstået..

Jeg har en del ligamentssmerter og har haft det siden  jeg testede positiv, det jo ganske normalt.. Jeg bare så bange og ked af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

baby012

ved præcis hvordan du har det jeg går også selv hele tiden med den frygt da jeg har mistet de sidste 3 gange.. 

har du mistet før? 

har du blødt? er der en direkte grund til din frygt? eller er du bare generelt bange for at miste den lille spre ? 

du kan jo ALTID bedi om en trygheds skanning, jeg fik en i sidste uge, og det hjælper altså MEGET at se at hjertet slår og at alt er som det skal være. jeg var kun 6+5 så ta og ring til lægen og bed om en skanning .. jeg glæder mig allerede til den næste (dog først om næsten 1½ måned)... 

Håber alt er som det skal være 

Anmeld

23. maj 2011

Kofoed.

Jeg kender det alt for godt. Men glæd dig til terminscanningen er over, så er risikoen meget lille, men ja, det nytte ingenting lige nu, da det er nu tryghedsbehovet er.

Held og lykke.  for alt er godt

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

ved præcis hvordan du har det jeg går også selv hele tiden med den frygt da jeg har mistet de sidste 3 gange.. 

har du mistet før? 

har du blødt? er der en direkte grund til din frygt? eller er du bare generelt bange for at miste den lille spre ? 

du kan jo ALTID bedi om en trygheds skanning, jeg fik en i sidste uge, og det hjælper altså MEGET at se at hjertet slår og at alt er som det skal være. jeg var kun 6+5 så ta og ring til lægen og bed om en skanning .. jeg glæder mig allerede til den næste (dog først om næsten 1½ måned)... 

Håber alt er som det skal være 

Jeg er bare generelt bange, har sådan nogle ligamentsmerter, det dog normalt, har lige fået blærebetændelse, som kan fremprovokere enb abort og har sådan en uro konstant i maven, det sagde lægen dog var mit tarmsystem jeg havde luft i, og ikke noget med graviditeten at gøre..

Har ikke mistet før, og er 2 gangs gravid...

Jeg er bare generelt bange.. MEGET

Anmeld

23. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

Jeg er bare generelt bange, har sådan nogle ligamentsmerter, det dog normalt, har lige fået blærebetændelse, som kan fremprovokere enb abort og har sådan en uro konstant i maven, det sagde lægen dog var mit tarmsystem jeg havde luft i, og ikke noget med graviditeten at gøre..

Har ikke mistet før, og er 2 gangs gravid...

Jeg er bare generelt bange.. MEGET

igen- så syns jeg bestemt at du se at få bestilt tid til en trygheds skanning.. så kan du med egne øjne se om alt er iorden, og se det lille hjerte pumpe løs..   

men ja, der er jo en risiko her i starten, men så længe du ikke bløder er der ikke noget at være nervøs for.. smerterne er bla. pga. livmoderen der udvider sig, at tarmsystemet bliver mere trangt end normalt.. det er meget normalt, jeg er idag 7+4 og har stadig en del af de der smerter.. dog har de aftaget lidt siden jeg så at alt var iorden  

meget af det kan være psykisk hvis du går og tænker for meget på det .. 

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

igen- så syns jeg bestemt at du se at få bestilt tid til en trygheds skanning.. så kan du med egne øjne se om alt er iorden, og se det lille hjerte pumpe løs..   

men ja, der er jo en risiko her i starten, men så længe du ikke bløder er der ikke noget at være nervøs for.. smerterne er bla. pga. livmoderen der udvider sig, at tarmsystemet bliver mere trangt end normalt.. det er meget normalt, jeg er idag 7+4 og har stadig en del af de der smerter.. dog har de aftaget lidt siden jeg så at alt var iorden  

meget af det kan være psykisk hvis du går og tænker for meget på det .. 

TUSIND TAK

Hvad er det for smerter du har?

Det har hjulpet meget at snakke med min mand, og mor, og søster Vi skal til terminsscanning på næste onsdag. Det kan jeg godt vente med. Lægen sagde at maven gerne skulle blive bedre om en dag, eller to, når pillerne virker, så det stoler jeg på. Vi glæder os til onsdag, og det jo kun 9 dage, så skal vi se vores mirakel og hjerteblink.

Jeg er mere rolig nu, hormoner og tudetur, for første gang kom idag. Det blev vist bare for meget. Jeg optimistisk, for selvfølgelig er vores luffe helt ok

Det bbare lidt uvirkelig lige nu, og man er bare bbange/nervøs for at miste noget, man allerede elsker og forventer ankomst af til januar

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jeg kender det alt for godt. Men glæd dig til terminscanningen er over, så er risikoen meget lille, men ja, det nytte ingenting lige nu, da det er nu tryghedsbehovet er.

Held og lykke.  for alt er godt

Tusind tak Vi venter i spænding til d. 1 juni. Slf er alt ok med bvores luffe.. Jeg er optimistisk og glad. Jeg bløder jo ikke eller andet, så alt er da i orden

Anmeld

23. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

TUSIND TAK

Hvad er det for smerter du har?

Det har hjulpet meget at snakke med min mand, og mor, og søster Vi skal til terminsscanning på næste onsdag. Det kan jeg godt vente med. Lægen sagde at maven gerne skulle blive bedre om en dag, eller to, når pillerne virker, så det stoler jeg på. Vi glæder os til onsdag, og det jo kun 9 dage, så skal vi se vores mirakel og hjerteblink.

Jeg er mere rolig nu, hormoner og tudetur, for første gang kom idag. Det blev vist bare for meget. Jeg optimistisk, for selvfølgelig er vores luffe helt ok

Det bbare lidt uvirkelig lige nu, og man er bare bbange/nervøs for at miste noget, man allerede elsker og forventer ankomst af til januar

har bare den der niven og lidt svien i underlivet.. helt normalt, men ret skræmmende når det kommer.. er helt sikker på at nu går det galt igen hver gang :/ men indtil videre går alt heldigvis som det skal  

glæder mig bare til det er overstået ..

Anmeld

23. maj 2011

Muffinmus

du kan ikke gøre så meget faktisk, for vil fostret ud så vil det ud og så er det i næsten 100 af tilfældene fordi det ike er levedygtigt.

Men undgå røg, alkohol, undgå natarbejde, og evt løb det første stykke tid.

Mens lign smerter og stik og jag er normalt:-)

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

du kan ikke gøre så meget faktisk, for vil fostret ud så vil det ud og så er det i næsten 100 af tilfældene fordi det ike er levedygtigt.

Men undgå røg, alkohol, undgå natarbejde, og evt løb det første stykke tid.

Mens lign smerter og stik og jag er normalt:-)

Jeg undgår alle de ting

Så det jo heldigt, og du har ret, helt ret.. en gravides følgesvend - nervøsitet..

Min søster sagde bare ens fornemmelser og nervøsitet holder stik?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.