gravid20 skriver:
igen- så syns jeg bestemt at du se at få bestilt tid til en trygheds skanning.. så kan du med egne øjne se om alt er iorden, og se det lille hjerte pumpe løs..
men ja, der er jo en risiko her i starten, men så længe du ikke bløder er der ikke noget at være nervøs for.. smerterne er bla. pga. livmoderen der udvider sig, at tarmsystemet bliver mere trangt end normalt.. det er meget normalt, jeg er idag 7+4 og har stadig en del af de der smerter.. dog har de aftaget lidt siden jeg så at alt var iorden
meget af det kan være psykisk hvis du går og tænker for meget på det .. 
TUSIND TAK 
Hvad er det for smerter du har?
Det har hjulpet meget at snakke med min mand, og mor, og søster
Vi skal til terminsscanning på næste onsdag. Det kan jeg godt vente med. Lægen sagde at maven gerne skulle blive bedre om en dag, eller to, når pillerne virker, så det stoler jeg på. Vi glæder os til onsdag, og det jo kun 9 dage, så skal vi se vores mirakel og hjerteblink.
Jeg er mere rolig nu, hormoner og tudetur, for første gang kom idag. Det blev vist bare for meget. Jeg optimistisk, for selvfølgelig er vores luffe helt ok 

Det bbare lidt uvirkelig lige nu, og man er bare bbange/nervøs for at miste noget, man allerede elsker og forventer ankomst af til januar 
Anmeld