Åh no strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

har villlldt mange på maven hofterne brysterne, de er blålige.

bliver de pænere efter fødslen ? hvad så når man blir tynd igen ka de så ses meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

otlitrom

De bliver lyse igen, og de fleste trækker sig meget sammen.. Jeg sidder også og kigger på mine lilla'e striber og tænker "oh no", men jeg har hørt de nok skal blive pæne.. Og det stoler jeg på!

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

De bliver lyse igen, og de fleste trækker sig meget sammen.. Jeg sidder også og kigger på mine lilla'e striber og tænker "oh no", men jeg har hørt de nok skal blive pæne.. Og det stoler jeg på!

Hehe det vælger jeg også at stole på

plejer ha en flot krop og nu ka jeg ikk li at se mig selv i spejlet hehe håber bare de bliver mindre utydlige når han er født

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Mine strækmærker er desværre stadig ligeså tydelige her 3 måneder fødslen efter men jeg har også hørt de bliver pænere så jeg venter stadig :

Anmeld

23. maj 2011

Kloster

Tillykke med dine anerkendende mor-mærker. De er jo et klart bevis på, du har båret rundt på dit skønne barn.

Ting tager tid, men mærkerne bliver fine hudfarvede linier med tiden. Nogle kan man slet ikke se mere og nogle bliver du forhåbentlig fuldtændig ligeglad med.

Tænk over... HVad er værre end strækmærker?

For mig er der mange ting, der er værre end det der symboliserer at jeg er mor og har været gravid hele 3 gange.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Mine strækmærker er desværre stadig ligeså tydelige her 3 måneder fødslen efter men jeg har også hørt de bliver pænere så jeg venter stadig :

for de snart bliver mere utydlige og mister farven, nu det jo snart bikini tid  

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Tillykke med dine anerkendende mor-mærker. De er jo et klart bevis på, du har båret rundt på dit skønne barn.

Ting tager tid, men mærkerne bliver fine hudfarvede linier med tiden. Nogle kan man slet ikke se mere og nogle bliver du forhåbentlig fuldtændig ligeglad med.

Tænk over... HVad er værre end strækmærker?

For mig er der mange ting, der er værre end det der symboliserer at jeg er mor og har været gravid hele 3 gange.

Ja så har man da et bevis på man har båret sin lille guldklump rundt i 9 måneder

bare han har det godt så er jeg glad, men er 22 og går meget op i hvordan jeg ser ud, så glæder mig til de en dag er utydlige, helst inden januar da jeg ska rejse der   lillemanden kommer om 3ugers tid

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Anonym skriver:

for de snart bliver mere utydlige og mister farven, nu det jo snart bikini tid  

Ja præcis Ellers må jeg ud og spendere penge på en badedragt

Anmeld

23. maj 2011

Kloster

Anonym skriver:

Ja så har man da et bevis på man har båret sin lille guldklump rundt i 9 måneder

bare han har det godt så er jeg glad, men er 22 og går meget op i hvordan jeg ser ud, så glæder mig til de en dag er utydlige, helst inden januar da jeg ska rejse der   lillemanden kommer om 3ugers tid

Tror bare jeg måske tænker andeledes, da jeg er 34 år

Min mand er vild med mig som jeg er. Har jo været gravid og født 3 af hans børn. Han ser jo heller ikke ligefram ud som da vi mødte hinanden

Og man kan jo sagtens gå op i sin krop, selvom man har strækmærker  Det man udstråler er 90% af al skønhed.

Er jo ret ligemeget hvordan man ser ud, hvis man lyder til at have lav IQ, når man åbner munden.... Tænk bare på Amalie  

Tænk du på, hvad der er livet værd at leve og Fuck de mærker. Tænk hvis det var en kikset tattoo på den ene pat, ell en hekse -næse ell total hud-pigment på store flager af kroppen. Undskyld er ikke for at støde nogen, men strækmærker....

Anmeld

23. maj 2011

Mette 28

Kloster skriver:

Tror bare jeg måske tænker andeledes, da jeg er 34 år

Min mand er vild med mig som jeg er. Har jo været gravid og født 3 af hans børn. Han ser jo heller ikke ligefram ud som da vi mødte hinanden

Og man kan jo sagtens gå op i sin krop, selvom man har strækmærker  Det man udstråler er 90% af al skønhed.

Er jo ret ligemeget hvordan man ser ud, hvis man lyder til at have lav IQ, når man åbner munden.... Tænk bare på Amalie  

Tænk du på, hvad der er livet værd at leve og Fuck de mærker. Tænk hvis det var en kikset tattoo på den ene pat, ell en hekse -næse ell total hud-pigment på store flager af kroppen. Undskyld er ikke for at støde nogen, men strækmærker....

kan kun give dig ret..

Fik strækmærker ved min første og var da ikke glad for dem men man kan intet gøre ved det, valgte første år ikke at tage sol på dem for det kan gøre dem værre, og efter 6-8 mdr. synes jeg ikke man lagde mærke til dem mere, trænede så også meget pga. dårlig ryg, efter den anden graviditet blev de igen blålige og nu er min datter 5 uger og de har stadigt farve men nu ved jeg hvordan de kommer til at se ud igen og igen vil jeg ikke lade min mave få sol, denne sommer..

Så ja de er træls, men man kan intet gøre ved det.. og selv om man går meget op i sig selv så bliver de lyse og nogle vil ikke engang kunne se man har dem andet end de ved det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.