bestilling af chokolade eller romatisk kurv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

liwsmor

halløj

jeg kunne godt tænke mig bestille noget lækkert chokolade eller romatisk kurv eller fransk nougat til min kæreste som han kan få på arbejdet.. jeg ville bare hører hvor ville i bestille det fra ? kan ikke rigtigt find noget på google, udover frellsen og det har han fået fra...

håber der nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

TbCp

liwsmor skriver:

halløj

jeg kunne godt tænke mig bestille noget lækkert chokolade eller romatisk kurv eller fransk nougat til min kæreste som han kan få på arbejdet.. jeg ville bare hører hvor ville i bestille det fra ? kan ikke rigtigt find noget på google, udover frellsen og det har han fået fra...

Jeg har bestilt fars-dag-gave her http://www.interpresent.dk/shop/frontpage.html

Anmeld

23. maj 2011

Jakob'sMor

liwsmor skriver:

halløj

Interpresent.dk Der står godt nok firma gaver, men har bestilt derfra før håber de kan bruges...

Anmeld

23. maj 2011

liwsmor

TbCp skriver:

Jeg har bestilt fars-dag-gave her http://www.interpresent.dk/shop/frontpage.html

hvor hurtigt komme de med de til man bestiller ?

Anmeld

23. maj 2011

liwsmor

Jakob'sMor skriver:

Interpresent.dk Der står godt nok firma gaver, men har bestilt derfra før håber de kan bruges...

tak det håber jeg også kigger lige på det

Anmeld

23. maj 2011

Jakob'sMor

liwsmor skriver:

tak det håber jeg også kigger lige på det

Super, for at svare på dit spørgsmål. Mener jeg af jeg bestilte mandag og havde det onsdag. Ved ikke om de har noget med at de sender samme dag hvis du bestiller inden 17??

Anmeld

23. maj 2011

liwsmor

Jakob'sMor skriver:

Super, for at svare på dit spørgsmål. Mener jeg af jeg bestilte mandag og havde det onsdag. Ved ikke om de har noget med at de sender samme dag hvis du bestiller inden 17??

det gør hellere ikke noget hvis de ikke har.. bare der ikke gå flere dage før man få tingene..

Anmeld

23. maj 2011

TbCp

liwsmor skriver:

hvor hurtigt komme de med de til man bestiller ?

Man kan vist vælge den dato man gerne vil have de kommer med det.

Anmeld

23. maj 2011

liwsmor

liwsmor skriver:

det gør hellere ikke noget hvis de ikke har.. bare der ikke gå flere dage før man få tingene..

betalt du 79 kr i fragt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.