Lugte :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ja giver dig ret... Jeg har så tilgengæld altid en spand stående... 

Hehe det kan være jeg også må til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hehe det kan være jeg også må til det...

Ja det vil da være en idé, i stedet for at rende fra puslepladsen...

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Ja det vil da være en idé, i stedet for at rende fra puslepladsen...

Ja det går jo ikke rigtigt!!!

Heldigvis har jeg holdt det inde indtil nu!

Anmeld

23. maj 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Åhhh det håber jeg godt nok det gør!!!

Jeg havde selv kvalme også over lugte de første 3 mdr - rædselsfuldt, men det bliver heldigvis bedre for de fleste

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg havde selv kvalme også over lugte de første 3 mdr - rædselsfuldt, men det bliver heldigvis bedre for de fleste

Det er heldigvis kun lige de der lortebleer der har fået det til at vende sig i mig.... endnu!!!

Anmeld

23. maj 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Det er heldigvis kun lige de der lortebleer der har fået det til at vende sig i mig.... endnu!!!

Jeg havde generelt bare kvalme over de fleste ting de første mdr - og jeg kan stadig ikke lide smagen af hvidløg ( er i uge 26), det kunne jeg før, så regner med at det vender tilbage når jeg engang har født

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg havde generelt bare kvalme over de fleste ting de første mdr - og jeg kan stadig ikke lide smagen af hvidløg ( er i uge 26), det kunne jeg før, så regner med at det vender tilbage når jeg engang har født

Så er jeg vist sluppet nemt.... eller ja... er jo nærmest kun lige blevet gravid, så der kan jo godt komme mere...

Anmeld

23. maj 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Så er jeg vist sluppet nemt.... eller ja... er jo nærmest kun lige blevet gravid, så der kan jo godt komme mere...

Ja min kvalme startede først omkring uge 6-7, håber at du slipper nemt igennem de første måneder  

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja min kvalme startede først omkring uge 6-7, håber at du slipper nemt igennem de første måneder  

Uhhh så kan jeg nå det endnu

Anmeld

23. maj 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Er idag omkring 4+3....

Jeg skulle skifte en lorteble, hvilket jeg normalt slet ikke er sart omkring, men idag måtte jeg op til flere gange vende hovedet væk fordi jeg simpelthen var ved at brække mig... kunne bare slet ikke klare den lugt...

Puha det bliver nogle lange måneder hvis det skal være sådan indtil jeg går på barsel

Sådan havde jeg det også da jeg var gravid med den mindste og skulle skifte ble på min store dreng. Jeg lavede bræklyde hver gang. Men det gik heldigvis over efter et stykke tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.