Ondt i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

I sidste uge, havde jeg blærebetændelse, blev færdig med pillerne i lørdags. Men har stadig ondt i mit underliv Så har lige været til lægen og fået taget en ny prøve. Har så ikke fået svar endnu Føler at jeg skal tisse hele tiden. tissede hos lægen, og da jeg kom hjem igen, skulle jeg igen. (bor 10min fra lægen) 

Er der nogen af jer, der svare mig på, om det er blærebetændelse, eller om det kan være noget andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Piger

I sidste uge, havde jeg blærebetændelse, blev færdig med pillerne i lørdags. Men har stadig ondt i mit underliv Så har lige været til lægen og fået taget en ny prøve. Har så ikke fået svar endnu Føler at jeg skal tisse hele tiden. tissede hos lægen, og da jeg kom hjem igen, skulle jeg igen. (bor 10min fra lægen) 

Er der nogen af jer, der svare mig på, om det er blærebetændelse, eller om det kan være noget andet?

Du kan sagtens have en af de typer blærebetændelse hvor den mest almindelige antibiotika ikke virker, så derfor skal du have en anden type og en længerevarende behandling med det.
Der er nogle blærebetændelsestyper, der bare er mere ondsindede end andre.

Sørg for at drikke rigeligt med kamillete..gerne op til 2 liter om dagen og hold dig varm.
Undlad at sidde udenfor og få træk rundt om nyrer og understel..tag et par ekstra trusser på, der varmer godt op om maven, enden og ryggen.
God bedring

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.