hold Kæææft man hvor dum kan man være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

miinimeal

jeg ringede til pladsanvisningen for at hører om albert ikke havde fået plads her omkring den 1/6, da jeg aftalte det med den for 2 uger siden,, 

men så siger hun at de åbenbart har snakket med min sp om at de skulle finde den rigtige og at jeg åbenbart først havde brug for en den 1 august! ej men skal starte i skole den 2 august så han skal ikke nikke nej først starte den 1 august,

siger til hende pladsanvisnings damen at det altså ikke dutter det der de har gang i og jeg jo altså ligsom skal have ham kørt ind, men de mener jeg først skal starte i skole den 15 for der starter alle de andre skoler,    ´JAMEN ikke min! og hun forstod da intet, men endte da med at hun ville prøve at finde en plads og ville nok ringe tilbage imorgen, men kunne måske ikke blive så tæt på mig som jeg havde ønsket,

hold da helt kæft man hader den der plads anvisning,

sorry for en hulands masse brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Sildefisk

Hold fast og stå på din ret

Anmeld

23. maj 2011

miinimeal

myr81 skriver:

gør jeg også er bare halv grædefærdig for valgte at sætte ham så tidlig i DP for at undgå gæste DP og for st kunne kører ham ind selv

Anmeld

23. maj 2011

jydeinden

de kan sgu da ikke tillade sig at gå udfra hvornår de antager du starter i skole??? det kan jo godt være dit barn skulle bruge længere tid på at blive vænnet til noget nyt end andre børn da ingen børn er ens.... hmm

Anmeld

23. maj 2011

miinimeal

jydeinden skriver:

de kan sgu da ikke tillade sig at gå udfra hvornår de antager du starter i skole??? det kan jo godt være dit barn skulle bruge længere tid på at blive vænnet til noget nyt end andre børn da ingen børn er ens.... hmm

netop blev helt mundlam hun var virkelig flabet at snakke med og skulle både have min skole at vide osv, hader sådanne ting

Anmeld

23. maj 2011

eElak

myr81 skriver:

Man har ret til at få sine børn passet ja, men ventelisterne kan gøre det umuligt at opfylde alles behovsdato.

Spørgsmålet er om TS har valgt at benytte pasningsgarantien og om behovsdatoen heletiden har heddet 1/6.

TS: Det er skisme skidt at de skal sidde og evaluere hvornår du skal starte i skole - det er ikke noget de skal tage stilling til. De skal blot tildele dit barn en plads, udfra venteliste og behovsdato.

At du så ringer derind og nævner at du skal starte i skole er jo et forsøg på at vinde sympati og forståelse hos sagsbehandleren for at se om du kan få en garanti på en plads. og der er nogle lettere at "stikke i" end andre.

Håber det flasker dig for dig - for skolestart kan du trods alt ikke lave om på..

Anmeld

23. maj 2011

miinimeal

KaLee skriver:

Man har ret til at få sine børn passet ja, men ventelisterne kan gøre det umuligt at opfylde alles behovsdato.

Spørgsmålet er om TS har valgt at benytte pasningsgarantien og om behovsdatoen heletiden har heddet 1/6.

TS: Det er skisme skidt at de skal sidde og evaluere hvornår du skal starte i skole - det er ikke noget de skal tage stilling til. De skal blot tildele dit barn en plads, udfra venteliste og behovsdato.

At du så ringer derind og nævner at du skal starte i skole er jo et forsøg på at vinde sympati og forståelse hos sagsbehandleren for at se om du kan få en garanti på en plads. og der er nogle lettere at "stikke i" end andre.

Håber det flasker dig for dig - for skolestart kan du trods alt ikke lave om på..

jamen jeg snakkede med hende for noget tid  siden, og hun sagde der var en plads den første,  det regnede jeg så med,. og afventet brev fra pladsanvisningen, men intet brev kom, ringede så pga det manglende brev,, og der sagde hún at min SP havde sagt jeg først havde brug for en den 1 august, hvilket er for sent da min uddannelse starter den 2  august,

min SP burde ikke kunne rykke mig på ventelisten, og jég´havde endelig fået en plads men pga det min SP havde sagt var jeg blevet slettet, hvilket jeg er uforstående over at de bare kan gøre uden at snakke med mig først,

Anmeld

23. maj 2011

eElak

alberts mor<3 skriver:

jamen jeg snakkede med hende for noget tid  siden, og hun sagde der var en plads den første,  det regnede jeg så med,. og afventet brev fra pladsanvisningen, men intet brev kom, ringede så pga det manglende brev,, og der sagde hún at min SP havde sagt jeg først havde brug for en den 1 august, hvilket er for sent da min uddannelse starter den 2  august,

min SP burde ikke kunne rykke mig på ventelisten, og jég´havde endelig fået en plads men pga det min SP havde sagt var jeg blevet slettet, hvilket jeg er uforstående over at de bare kan gøre uden at snakke med mig først,

Ok... Så er det din SP som er bøffen her og ikke pladsanvisningen.. Eller.. jo det er begge dele, for det er sådan set dig som skal godkende ændringerne - ikke SP..

SP kan påvirke til at du kan få en plads hurtigere, f.eks. hvis det er i barnets (og morens) bedste tarv..

Du må nok hive fat i din SP og bede hende om at udrede misforståelsen..

Anmeld

23. maj 2011

miinimeal

KaLee skriver:

Ok... Så er det din SP som er bøffen her og ikke pladsanvisningen.. Eller.. jo det er begge dele, for det er sådan set dig som skal godkende ændringerne - ikke SP..

SP kan påvirke til at du kan få en plads hurtigere, f.eks. hvis det er i barnets (og morens) bedste tarv..

Du må nok hive fat i din SP og bede hende om at udrede misforståelsen..

har ringet til min SP men  hun tog den ikke så har bare sagt en svare på at hun skal ringe når hun kan,

men jeg har ikke haft SP siden December så har ikke snakket som sådan med hende så forstår slet ikke hende,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.