Løntilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der ved hvordan det forgår??

Jeg mente bestemt at man fik dpsatsen, men har idag fået af vide at man får det der svarer til den almindelige løn i den funktion man besidder i løntilskuddet, er der nogen af jer der har været i løntilskud der kan svare på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Laulund87

Min mand er i løntilskud og han får mindstelønnen som gartner

Anmeld

23. maj 2011

Halbschön

Har netop lige siddet og hørt om det.. Det afhænger af om det er i en privat eller offentlig virksomhed man er i.. Jeg får nu dpsats som dimittend, og hvis jeg får i job med løntilskud, så bliver jeg skåret ned i timer så jeg kun skal arbejde i 30-32 timer og så får jeg en løn der svarer til det jeg får nu. Dette gælder for det offentlige. Private virksomheder uden overenskomst har lidt andre regler, men altid minimum din dpsats.. Ring til stedet og forhør dig

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der ved hvordan det forgår??

Jeg mente bestemt at man fik dpsatsen, men har idag fået af vide at man får det der svarer til den almindelige løn i den funktion man besidder i løntilskuddet, er der nogen af jer der har været i løntilskud der kan svare på det?

Det kommer an på om du er ansat i kommunalt elelr privat regi.

Ved ansættelse med løntilskud i kommunalt regi, får du fortsat dp-satsen, medens du ved privatansættelse, SKAL have mindstelønden evt mere alt efter din enciennetet og hvad firmaet tilbyder.

Så det kan til hver en tid ikke betale sig med en kommunal ansættelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kommer an på om du er ansat i kommunalt elelr privat regi.

Ved ansættelse med løntilskud i kommunalt regi, får du fortsat dp-satsen, medens du ved privatansættelse, SKAL have mindstelønden evt mere alt efter din enciennetet og hvad firmaet tilbyder.

Så det kan til hver en tid ikke betale sig med en kommunal ansættelse.

Kærligst
Sussie

Det var også sådan jeg havde forstået det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.