blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

er der nogen af jer der har haft blærebetændelse ?

jeg har fået selexid som jeg ska tag 3 gange daglig 2 af gange, det godt nok mange, plus der er lidt sukker i urinen men læge sekretæren ku ik sige hvad det betyder og jeg har først fået en tid til om en uge så jeg ka snakke med en læge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

ka sukker i urinen også betyde svangerskabsforgiftning eller ?

og kan lægen se ved en urin prøve om der er tegn på svangerskabsforgiftning eller tester de kun for blærebetændelse og sukker

Anmeld

23. maj 2011

Chr-Hei

Jeg har haft blærebetændelse to gange i min graviditet det er meget normalt gå det op til 5 gange ...

Jeg bliver tjekket for svangerskabsforgiftning pga orhøjt blodtryk og det tjekker de igennem urinen ved mig i hvertfald har dog ikke haft det så ved ikke om det har noget med sukkeret at gøre... desværre.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Heidi-ra skriver:

Jeg har haft blærebetændelse to gange i min graviditet det er meget normalt gå det op til 5 gange ...

Jeg bliver tjekket for svangerskabsforgiftning pga orhøjt blodtryk og det tjekker de igennem urinen ved mig i hvertfald har dog ikke haft det så ved ikke om det har noget med sukkeret at gøre... desværre.

nå okay

men synes bare det virker mærkeligt at min læge er ligeglad med min sukker i urinen, han gav mig kun piller for blærebetændelse.

har hørt fra andre at de får taget en prøve om det er sukkersyge men det har jeg så ikk fået tilbudt og ska først til læge igen om en uge.

Anmeld

23. maj 2011

th

Anonym skriver:

nå okay

men synes bare det virker mærkeligt at min læge er ligeglad med min sukker i urinen, han gav mig kun piller for blærebetændelse.

har hørt fra andre at de får taget en prøve om det er sukkersyge men det har jeg så ikk fået tilbudt og ska først til læge igen om en uge.

jeg har også haft blærebetændelse 3 gange i min graviditet, samt sukker i urien, men jeg har kune fået piller mod blærebetændelse, og når jeg havde taget dem og ventet en uge, var alt fint igen.

Ved selvfølgelig ikke hvor langt du er, men ville nok tage det med ro, de fleste læger er meget obs på tingene, eller ville jeg ringe til min jm og snakke med hende om det.

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

hej piger.

er der nogen af jer der har haft blærebetændelse ?

jeg har fået selexid som jeg ska tag 3 gange daglig 2 af gange, det godt nok mange, plus der er lidt sukker i urinen men læge sekretæren ku ik sige hvad det betyder og jeg har først fået en tid til om en uge så jeg ka snakke med en læge.

Sukker i urinen, skal fortælle om du har eller er ved at udvikle graviditetssukkersyge. Er dette tilfældet skal man "bare" være obs på kost og motion. Graviditetssukkersyge kan udvikle sig til diabetes senere i livet, men som oftest forsvinder den igen efter fødslen.

Som de andre skriver, er der ingen grund til at være urolig, lægen skal nok vurdere, hvorvidt dette er tilfældet Du kan godt have en smule sukker i urinen, uden det betyder noget.

Har du fået foretaget en glukosebelastning, eller fået tid til en? Jeg skal selv til glukosebelastning da min farfar (og muligvis min far) har diabetes.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Sukker i urinen, skal fortælle om du har eller er ved at udvikle graviditetssukkersyge. Er dette tilfældet skal man "bare" være obs på kost og motion. Graviditetssukkersyge kan udvikle sig til diabetes senere i livet, men som oftest forsvinder den igen efter fødslen.

Som de andre skriver, er der ingen grund til at være urolig, lægen skal nok vurdere, hvorvidt dette er tilfældet Du kan godt have en smule sukker i urinen, uden det betyder noget.

Har du fået foretaget en glukosebelastning, eller fået tid til en? Jeg skal selv til glukosebelastning da min farfar (og muligvis min far) har diabetes.

nej det har jeg ikk

håber bare lægen er obs på det så. er i uge 37 idag så der er ikk længe til

Anmeld

23. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

nej det har jeg ikk

håber bare lægen er obs på det så. er i uge 37 idag så der er ikk længe til

Oki, ja så er du jo ret langt! Det kan muligvis også være derfor der ikke sker mere ved det - men at du lige skal tale med lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.