pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

MichellaMalou

når man har fået skiftet navn og alt det der. skal man så os skifte det i passet eller er det ligemeget.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mira0911

MichellaMalou skriver:

når man har fået skiftet navn og alt det der. skal man så os skifte det i passet eller er det ligemeget.?

Ja det skal også ændres i passet... 

Anmeld

23. maj 2011

MichellaMalou

MoarJ skriver:

mente jeg nemlig os min mor siger nemlig at det er ligemeget fordi jeg jo stadig har det samme cpr er nummer 

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

mente jeg nemlig os min mor siger nemlig at det er ligemeget fordi jeg jo stadig har det samme cpr er nummer 

Jeg skal have lavet mit pas om, hvis min ansøgning går igennem til navneændring... Er spændt på hvor lang tid der går, smed det i postkassen hos præsten i Torsdags.... 

Anmeld

23. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det skal IKKE ændres i passet. Du skal bare sørge for, at det navn der står i passet stemmer overens med f.eks. en billet til at rejse på.

Jeg blev gift for 5 år siden og der står stadigvæk mit gamle efternavn på. Dette undersøgte jeg dengang jeg lige var blevet gift.

Anmeld

23. maj 2011

MoarHvidovre

MoarJ skriver:

Man behøver ikke, at ændre navnet i sit pas. Man skal bare sørge for, at navnet stemmer overens med det navn der f.eks. står på ens rejsebevis.

Jeg har ikke fået nyt pas efter jeg blev gift for 5 år siden og har aldrig haft problemer.

Anmeld

23. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Det skal IKKE ændres i passet! Det kan du nøjes med at gøre når dit pas engang udløber!

Jeg skiftede navn sidste vinter, og vi skal ud at rejse to gange i år, og det er med mit gamle navn i passet.

Det betyder ikke spor!

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Man behøver ikke, at ændre navnet i sit pas. Man skal bare sørge for, at navnet stemmer overens med det navn der f.eks. står på ens rejsebevis.

Jeg har ikke fået nyt pas efter jeg blev gift for 5 år siden og har aldrig haft problemer.

Okey... Utroligt som de præster snakker i mundene på hinanden... Synes aldrig at man er stødt på endnu hvor de rent faktisk er enige... 

Anmeld

23. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Nej, det er ikke korrekt.

Det skal bare stemme overens med de oplysninger du giver rejseselvskabet.

Anmeld

23. maj 2011

MoarHvidovre

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det skal IKKE ændres i passet! Det kan du nøjes med at gøre når dit pas engang udløber!

Jeg skiftede navn sidste vinter, og vi skal ud at rejse to gange i år, og det er med mit gamle navn i passet.

Det betyder ikke spor!

Det samme her. Har rejst et hav af gange på mit gamle pas og bare sørget for, at navn i pas og på rejsebeviset var det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.