hjælp lige pige :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg nu har været gravid 3 gange alle 3 grang har jeg været beskyttet

1 gang p-pille Tabt dog selv i uge 11+

2 gang p-ring+ kondom knap 2 år er barnet i dag

3 gang p-ring¨7 mdr er barnet nu

nu er sagen den at jeg har fået spiral men føler lidt at jeg måske kan være gravid igen han en masse tumling i maven syntes jeg min mave er meget oppustet jeg træner utrolig meget og spiser sundt men vægten går ikke ned

hvad skal jeg gøre skal til scanning om 1 mdr ca for at se om min spiral sidder  rigtig

jeg ved jeg vil hade mig selv hvis jeg tager en abort men min krop kan ikke klare at være gravid igen allerede

har også fået en del mælk i min bryster igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

slet ingen hjælp eller råd bare  noget

Anmeld

23. maj 2011

SaNiNa

Tja jeg ville da nok ringe til min læge og få det tjekket om ikke andet få tage en blodprøve.

Har du selv testet hjemme hvis man kan med sådan en ting der? (kender ikke så meget til spiral)

Anmeld

23. maj 2011

SaraLM

I føreste omgang skal du da tage en test!

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Tja jeg ville da nok ringe til min læge og få det tjekket om ikke andet få tage en blodprøve.

Har du selv testet hjemme hvis man kan med sådan en ting der? (kender ikke så meget til spiral)

jeg har ikke tæstet jeg tør virkelig ikke og ved ikke om man kan når det er en humon spital jeg har

Anmeld

23. maj 2011

mortilflere

Du er nok indbildsk gravid

Anmeld

23. maj 2011

olivia1009

Der er vist kun en vej...afsted til lægen og bliv testet. Jo længere du venter jo værrer bliver det hele.

Afsted afsted

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Du er nok indbildsk gravid

det håber jeg da et eller ANDET STED MEN ØNSKER DET VIRKELIG IKKE  ønsker ikke at være gravid jeg gider det ikke er træt af det vil arbejde og nyde den mand og børn jeg har gider slet ikke det pjat mere

Anmeld

23. maj 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

jeg har ikke tæstet jeg tør virkelig ikke og ved ikke om man kan når det er en humon spital jeg har

Prøv at ring til din læge han/hun må da vide det.

Du bliver jo nød til at få det testet på en eller anden måde

Anmeld

23. maj 2011

SaraLM

Du kan sagtens teste til trods for hormon spiral og det nytter jo ikke at du ikke tør - jo længere tid der går jo længere er du i en evt graviditet og hvis du virkeligt ikke mener at kroppen kan klare en graviditet mere skal der jo handles i god tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.