ekan jeg være gravid nu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

mine menstruationer har altid været rimeligt ens, ( mht blod mængder antal dage ( 5dage) osv.
Men sidste ( d. 21. april) kom der en KÆMPE klump ud, når jeg siger kæmpe så mener jeg på størrelse med ca 1 valnød, og jeg havde efterfølgende ondt i maven. d. 19. maj fik jeg så igen mens. men dette varede så kun ca 1,5 dag, og efter følgende er der nok kun kommet lidt nogen gange, når jeg har tørret mig efter jeg har været ude og tisse...

Jeg har mærket forandringer i mine bryster, og har kvalme og har det mærkeligt. jeg er også meget træt.

Jeg er sygemeldt fra job, pga. en snarlig retsag , som går mig meget på. så det kunne sagtens have noget at gøre med at mit humør har været MEGET svingende her den sidste uge, men har også læst at det kunne være et symtom på graviditet...

Jeg regner med at købe en test senere i dag, og så tage den i morgen tidligt.

Jeg ville blot høre, om der er andre der har haft det på samme måde, ( mens i kun 1,5 dage - og så alligevel ha været gravid)

håber at høre fra jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Janni.

Jeg havde i starten en gang hvor min mens var total underlig. Jeg småblødte kun i 3 dage. Dengang vidste jeg dog ikke at jeg var gravid så "nød" bare den korte mens periode. Men når jeg kigger tilbage i bakspejlet så har jeg været gravid på det tidspunkt. (vores søn var bestemt ikke planlagt, men vi bød ham hjertelig velkommen da vi fandt ud af at jeg var gravid) 

Håber mit svar kunne bruges 

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

tak janni, jamen det lyder jo godt...

Anmeld

23. maj 2011

bobbles

jeg fik min mens i starten af januar og blødte os kun et par dage max 3 dage, og fandt så også ud af at jeg var 0+0  den 6 januar så var gravid hehe

Anmeld

23. maj 2011

Pullemulle

Mille maria skriver:

jeg fik min mens i starten af januar og blødte os kun et par dage max 3 dage, og fandt så også ud af at jeg var 0+0  den 6 januar så var gravid hehe

Hvordan kunne du vide det så tidligt? 0+0 er ægget jo slet ikke befrugtet endnu.

Anmeld

23. maj 2011

Kofoed.

Ikke for at være negativ, men jeg synes det lyder som om du fik en SA i sidste måned, hvis det er rigtigt, så kan det nemt være derfor din mens er meget urealmæssig nu. Efter jeg fik en SA sidste år, pletblødte jeg et par gange og 1½ efter havde jeg en større pletblødning der varede i ikke mindre end 21 dage. Så en SA kan virkelig ødelægge ens mens rytme.

Det er nu bare mit bud, synes du skal teste og er den negativ, så kontankt lægen.

Anmeld

23. maj 2011

bobbles

Pullemulle skriver:

Hvordan kunne du vide det så tidligt? 0+0 er ægget jo slet ikke befrugtet endnu.

det vidste jeg jo heller ikke der men jeg ved jo hvor langt jeg er nu og tæller man tilbage så var jeg 0+0 den 6 januar derfor

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Ikke for at være negativ, men jeg synes det lyder som om du fik en SA i sidste måned, hvis det er rigtigt, så kan det nemt være derfor din mens er meget urealmæssig nu. Efter jeg fik en SA sidste år, pletblødte jeg et par gange og 1½ efter havde jeg en større pletblødning der varede i ikke mindre end 21 dage. Så en SA kan virkelig ødelægge ens mens rytme.

Det er nu bare mit bud, synes du skal teste og er den negativ, så kontankt lægen.

ser det bestemt ikke dit svar som et negativt indlæg, har blot spurgt om nogle har prøvet noget ligende, så derfor er alle svar velkommende '

havde du også diverse symptomer osv, samtidig??

ved ikke om det var en SA, for den kom jo præcist på det tidspunkt hvor forventet mens sku komme...

Anmeld

23. maj 2011

Bare mig..

Kofoed33 skriver:

Jeg har aldrig selv haft en SA, men det var alligevel også min første tanke..

TS jeg aner ikke hvad du kan/skal gøre hvis det er tilfældet, men det ville også være mit bud..

Knus.

Anmeld

23. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

mine menstruationer har altid været rimeligt ens, ( mht blod mængder antal dage ( 5dage) osv.
Men sidste ( d. 21. april) kom der en KÆMPE klump ud, når jeg siger kæmpe så mener jeg på størrelse med ca 1 valnød, og jeg havde efterfølgende ondt i maven. d. 19. maj fik jeg så igen mens. men dette varede så kun ca 1,5 dag, og efter følgende er der nok kun kommet lidt nogen gange, når jeg har tørret mig efter jeg har været ude og tisse...

Jeg har mærket forandringer i mine bryster, og har kvalme og har det mærkeligt. jeg er også meget træt.

Jeg er sygemeldt fra job, pga. en snarlig retsag , som går mig meget på. så det kunne sagtens have noget at gøre med at mit humør har været MEGET svingende her den sidste uge, men har også læst at det kunne være et symtom på graviditet...

Jeg regner med at købe en test senere i dag, og så tage den i morgen tidligt.

Jeg ville blot høre, om der er andre der har haft det på samme måde, ( mens i kun 1,5 dage - og så alligevel ha været gravid)

håber at høre fra jer...

hvis du har haft en SA kan det godt være derfor der har været den store klump, det har der også været ved min den ene SA... men det er jo ikke ens betydning at det er det som er sket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.