Ideer til 18 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

mth1987

Som overskriften lyder mangler jeg ideer. Min lillesøster fylder 18 på fredag og har ingen ideer. Jeg har virkelig tænkt og tænkt men intet er jeg kommet frem til. Nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Caroline86

ideer til hvad?

hvad I skal lave? til gaven? eller?

Anmeld

22. maj 2011

mth1987

Caroline86 skriver:

ideer til hvad?

hvad I skal lave? til gaven? eller?

Årh ja sorry har været en lang weekend. Men ja det er til gaven

Anmeld

22. maj 2011

Caroline86

mth1987 skriver:

Årh ja sorry har været en lang weekend. Men ja det er til gaven

hihi...

Hvad tænker du i prisleje og hvad er hun til?

Anmeld

22. maj 2011

mth1987

Caroline86 skriver:

hihi...

Hvad tænker du i prisleje og hvad er hun til?

Har ikk helt bestemt prisleje da det kommer an på hvad man ka finde. Men aner det ikk. Hun roder frygteligt på hendes værelse og er ikk super god til at passe på hendes ting så det bare så svært at finde på noget specielt

Anmeld

22. maj 2011

Caroline86

mth1987 skriver:

Har ikk helt bestemt prisleje da det kommer an på hvad man ka finde. Men aner det ikk. Hun roder frygteligt på hendes værelse og er ikk super god til at passe på hendes ting så det bare så svært at finde på noget specielt

hvad med at give hende en oplevelse? jeg elsker oplevelser.. både at give og modtage!!

Jeg er på vej i seng nu, men jeg kan skrive videre i morgen hvad jeg har af ideer

Anmeld

22. maj 2011

mth1987

Caroline86 skriver:

hvad med at give hende en oplevelse? jeg elsker oplevelser.. både at give og modtage!!

Jeg er på vej i seng nu, men jeg kan skrive videre i morgen hvad jeg har af ideer

Den ide har jeg også selv været ude i. Sov godt så og ser frem til lidt ideer i morgen

Anmeld

23. maj 2011

Caroline86

mth1987 skriver:

Den ide har jeg også selv været ude i. Sov godt så og ser frem til lidt ideer i morgen

så er jeg tilbage med fornyet energi

Der findes jo www.oplevelsesgaver.dk

Der er mange forskellige muligheder og prisklasser

Ellers lå jeg og tænkte lidt videre da jeg var gået i seng!

Er hun er "pyntepige"? Måske ville hun blive glad for en session hos en prof. fotograf? Det er skide sjovt, og det er fedt (synes jeg ) at have nogle gode billeder af én selv..

alternativt en koncert, en teatertur el. lign? måske sammen med dig som en rigtigt søster-tur?

Kan noget af det mon bruges? det er lidt svært når jeg slet ikke ved hvilken type hun er, jo

knus

Anmeld

23. maj 2011

mth1987

Caroline86 skriver:

så er jeg tilbage med fornyet energi

Der findes jo www.oplevelsesgaver.dk

Der er mange forskellige muligheder og prisklasser

Ellers lå jeg og tænkte lidt videre da jeg var gået i seng!

Er hun er "pyntepige"? Måske ville hun blive glad for en session hos en prof. fotograf? Det er skide sjovt, og det er fedt (synes jeg ) at have nogle gode billeder af én selv..

alternativt en koncert, en teatertur el. lign? måske sammen med dig som en rigtigt søster-tur?

Kan noget af det mon bruges? det er lidt svært når jeg slet ikke ved hvilken type hun er, jo

knus

Tusind tak for dine ideer vil prøve at arbejde videre med dem håber ikk du lå og tænkte for meget over det

Anmeld

23. maj 2011

Caroline86

mth1987 skriver:

Tusind tak for dine ideer vil prøve at arbejde videre med dem håber ikk du lå og tænkte for meget over det

det tager mig altid lang tid at falde i søvn (har ryg problemer) så det er fint at have noget at tænke på i stedet for bare at ligge og stirre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.