Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
betyder det, at han ligger som han skal?
dvs at han ikke er stjernekigger eller andet sjovt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru. Skovrup skriver: betyder det, at han ligger som han skal? dvs at han ikke er stjernekigger eller andet sjovt?
Det vil jeg tro Ellers havde du fået det udspecificeret...
Holbæktrunten skriver: Det vil jeg tro Ellers havde du fået det udspecificeret...
oki alle tiders, tanken slog mig bare.
synes også bare når man høre om at folk har født babyer der vender forkert (stjernekigger) så har de først fundet ud af det ved fødslen??
han kan (desværre) sagtens stå fast og stadig være stjernekigger... han behøver ikke være snurret på plads i bækkenet selvom han står fast... I nogle tilfælde er man nødt til at skubbe dem en anelse op igen for at få dem tvunget rundt...
Men i langt de fleste tilfælde fungere den bette krop jo som en proptrækker og skruer sig den helt rigtige vek ned i bækkenet
dobbelt
Caroline86 skriver: han kan (desværre) sagtens stå fast og stadig være stjernekigger... han behøver ikke være snurret på plads i bækkenet selvom han står fast... I nogle tilfælde er man nødt til at skubbe dem en anelse op igen for at få dem tvunget rundt... Men i langt de fleste tilfælde fungere den bette krop jo som en proptrækker og skruer sig den helt rigtige vek ned i bækkenet
mange tak for dit svar
det bare noget jeg har tænkt over hele dagen, og så er det rette sted at smide spørgsmålet ud jo bestemt her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128