Gone Baby Gone Tv2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

JulieAlex89

Hejsa allesammen..

Har lige set filmen på Tv2 Gone Baby Gone. Jeg synes den var meget skræmmende,  min kæreste og jeg snakkede om den beslutning hovede personen tager til sidst om at den lille pige skal hjem til sin mor igen!

Hvad er jeres menening, skulle han have ladt hende blive ved de "fremmede mennesker" eller var det rigtigt det han gjorder ved at sige hun skulle hjem til sin mor igen!? Hvad ville i have gjordt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

JulieAlex89 skriver:

Hejsa allesammen..

Har lige set filmen på Tv2 Gone Baby Gone. Jeg synes den var meget skræmmende,  min kæreste og jeg snakkede om den beslutning hovede personen tager til sidst om at den lille pige skal hjem til sin mor igen!

Hvad er jeres menening, skulle han have ladt hende blive ved de "fremmede mennesker" eller var det rigtigt det han gjorder ved at sige hun skulle hjem til sin mor igen!? Hvad ville i have gjordt?

vi synes den var kedelig... så vi så den halvt :-).... Så vi har set serien lost i stedet .......

Men fik set starten og slutningen af filmem hehe

Anmeld

22. maj 2011

JulieAlex89

Mor til prinsessen :-) skriver:

vi synes den var kedelig... så vi så den halvt :-).... Så vi har set serien lost i stedet .......

Men fik set starten og slutningen af filmem hehe

Hehe oki, nej vi så, så det hele, vi kunne ikke rigtigt slippe den...

Anmeld

22. maj 2011

Dot D

Jeg så også det hele, og må sige, at jeg er meget i tvivl om, hvad jeg ville have gjort.... Men tror jeg ville lade hende blive ved politimanden, man så jo, desværre, at Helene ikke havde ændret sig ret meget

Anmeld

22. maj 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg så også den hele - mest fordi ham hovedpersonen da så lidt godt ud..
Selvfølgelig skulle pigen tilbage til sin mor - de er ikke i en position hvor de kan bestemme hvor hun skal være.. De har været vidne til en forbrydelse, og må handle derefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.