Idag blev Emma døbt<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

BechHannibal

Janni. skriver:

Hvor?

NU kom de på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Sakris

BechHannibal skriver:

Hej Sara

Ejjj øv, det er jo altså desværre hvad der kan ske

Puha jeg ville havde det skidt med alle de gæster og en baby som var ulykkelig. Jeg kan ikke tage mig af de to ting på samme tid. Så det er flot klaret!!

- En anden gang, i skal have flere ?

Ja i kirken tudede hun, og hele festen sov hun fra. Så vi fik først taget billeder da det var bilder bragende mørkt. Og ja selvfølgelig skal vi have flere

Anmeld

23. maj 2011

Mettemus

Stort tillykke med navnet - det er nemlig bare en stor dag! Dejlige billeder af jer. Hvor kan man i øvrigt overhovedet slet ikke se at du har født noget som helst ... SNYYYYYD

Anmeld

24. maj 2011

BechHannibal

Mettemus skriver:

Stort tillykke med navnet - det er nemlig bare en stor dag! Dejlige billeder af jer. Hvor kan man i øvrigt overhovedet slet ikke se at du har født noget som helst ... SNYYYYYD

Mange tak Det var en rigtig stor dag, og man kan slet ikke forstå nu, at den bare er overstået . . Jamen tak da

Anmeld

24. maj 2011

BechHannibal

Sakris skriver:

Ja i kirken tudede hun, og hele festen sov hun fra. Så vi fik først taget billeder da det var bilder bragende mørkt. Og ja selvfølgelig skal vi have flere

Emma vred sig lige kort, da han holdte hans rystende hånd på hendes hoved. Det synes hun var noget mærkeligt. Da vi kom hjem lidt før de andre lagde jeg hende også ned for at sove og hun vågnede 2 timer efter og var sammen med gæsterne i en tre kvarter, så tog de hjem

Det er da dejligt at hører, det kunne nu være rigtig hyggeligt snart at ses med de små

- Jeg overvejer at tage ny uddannelse som kosmetiker i Ålborg, så flytter vi måske dertil om et års tid

Anmeld

24. maj 2011

Sakris

BechHannibal skriver:

Emma vred sig lige kort, da han holdte hans rystende hånd på hendes hoved. Det synes hun var noget mærkeligt. Da vi kom hjem lidt før de andre lagde jeg hende også ned for at sove og hun vågnede 2 timer efter og var sammen med gæsterne i en tre kvarter, så tog de hjem

Det er da dejligt at hører, det kunne nu være rigtig hyggeligt snart at ses med de små

- Jeg overvejer at tage ny uddannelse som kosmetiker i Ålborg, så flytter vi måske dertil om et års tid

Øv  Vi flytter fra Aalborg om lige præcis en måned! Vi skal skrive under på lejekontrakten imorgen om en lejlighed i Helsingør. Men vi kommer af og til til Aalborg, så vi må helt sikkert se om vi ikke kan få det til at passe... Vil så gerne møde dig og din guldklump!

Anmeld

25. maj 2011

BechHannibal

Sakris skriver:

Øv  Vi flytter fra Aalborg om lige præcis en måned! Vi skal skrive under på lejekontrakten imorgen om en lejlighed i Helsingør. Men vi kommer af og til til Aalborg, så vi må helt sikkert se om vi ikke kan få det til at passe... Vil så gerne møde dig og din guldklump!

Når for søren Jamen det nu heller ikke sikkert endnu. Nu må vi se hvor i landet vi ender

Hvordan kan det være i flytter der til ?

Anmeld

25. maj 2011

Sakris

Vi er blevet opsagt fra vores lejlighed fordi den skal sælges, og vi vidste vi på et eller andet tidspunkt ville mod KBH, da det er "nemmere" at få job mere. Så derfor flytter vi nu. Men hold op det er vemodigt, at skulle sige farvel til en by man holder så meget af!

Anmeld

26. maj 2011

MetteMTH

Ja. i er heldige med at have haft sådan en go dag.. Jeg havde 40 i feber to dage før dåben og Malou havde 40 i feber dagen før.. Så det var bare dejligt, begge 2 syge.. Havde slet ikke lyst til at være social den dag, havde et grædende barn det meste af dagenn.. Er så ked af jeg ikke kan gøre det om..

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

BechHannibal skriver:

Hej Alle

Idag blev vores lille englebasse døbt. Hun var bare alletiders og i super godt humør hele dagen og ikke den mindste mine i kirken

Man kan godt være lidt nervøs på sådan en stor dag, men hun VAR en engel

Her er lidt billeder fra den store dag

Tillykke med dåben. Ser ud til at i havde en skøn dag. Hvor er hun lækker jeres datter. Og hold op i er et flot par. Smuk lille familie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.