Så sprang trommehinden - igen igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Mi

Min datter på 7 år har haft rigtig meget bøvl med ørene altid og her i weekenden sprang trommehinden igen

Hun har i forvejen hul på den anden trommehinde fordi den er sprunget flere gange og har haft dræn i flere gange.

For hver gang hendes trommehinde spinger bliver der lidt større risiko for at det ikke vokser sammen igen, og hun skal opereres

ØV - måtte bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

TbCp

Mi skriver:

Min datter på 7 år har haft rigtig meget bøvl med ørene altid og her i weekenden sprang trommehinden igen

Hun har i forvejen hul på den anden trommehinde fordi den er sprunget flere gange og har haft dræn i flere gange.

For hver gang hendes trommehinde spinger bliver der lidt større risiko for at det ikke vokser sammen igen, og hun skal opereres

Årrh nej stakkels pige

Hvad gør de så ved det når den springer? Skal den så bare vokse sammen, eller kan de give hende noget der hjælper?

Anmeld

23. maj 2011

Mi

TbCp skriver:

Årrh nej stakkels pige

Hvad gør de så ved det når den springer? Skal den så bare vokse sammen, eller kan de give hende noget der hjælper?

Tak, hun har også bare haft sindsygt ondt

De gør ikke noget, hun har ikke fået pennecilin eller noget. Betændelsen skal bare flyde ud og så skal hullen selv vokse sammen. Desværre er det bare sket så ofte, at det ikke er sikkert at det selv vil vokse sammen

Anmeld

23. maj 2011

mn

Mi skriver:

kan være jeg kan trøste dig med at sådan har jeg altid haft det og er endnu ikke døv

Anmeld

23. maj 2011

Mi

metteswn skriver:

kan være jeg kan trøste dig med at sådan har jeg altid haft det og er endnu ikke døv

Tak.

Da trommehinden var sprunget sagde hun pludselig: Nu hører jeg dobbelt!!!! Hun forklarede at hun nu hørte dobbelt så godt

Hendes hørelse er lidt nedsat pga alle de tæsk hendes trommehinder har fået, men ikke så meget at hun er generet af det

Anmeld

23. maj 2011

TbCp

Mi skriver:

Tak, hun har også bare haft sindsygt ondt

De gør ikke noget, hun har ikke fået pennecilin eller noget. Betændelsen skal bare flyde ud og så skal hullen selv vokse sammen. Desværre er det bare sket så ofte, at det ikke er sikkert at det selv vil vokse sammen

Puha

Hvor er det bare synd

Hvad så hvis den ikke kan vokse sammen? Kan de sætte en ny ind?
Ja undskyld alle spørgsmålene Kender slet ikke noget til det...

Anmeld

23. maj 2011

Mi

TbCp skriver:

Puha

Hvor er det bare synd

Hvad så hvis den ikke kan vokse sammen? Kan de sætte en ny ind?
Ja undskyld alle spørgsmålene Kender slet ikke noget til det...

Det gør slet ikke noget at du spørger

Hvis det ikke selv vokser sammen, så skal de lappe det. Tror nok de tager noget hud eller sådan noget fra bag ved øret, og så syr de det på trommehinden.

Anmeld

23. maj 2011

TbCp

Mi skriver:

Det gør slet ikke noget at du spørger

Hvis det ikke selv vokser sammen, så skal de lappe det. Tror nok de tager noget hud eller sådan noget fra bag ved øret, og så syr de det på trommehinden.

Yiiaks... Det håber jeg for jer ikke bliver nødvendigt!

Anmeld

23. maj 2011

Lady Marion <3

Hvorfor pokker får hun ikke lagt dræn igen hurtigst muligt ?? Og hvis det er fordi de ryger ud så få lagt t T dræn i

Anmeld

23. maj 2011

Mi

Muffi<3 skriver:

Hvorfor pokker får hun ikke lagt dræn igen hurtigst muligt ?? Og hvis det er fordi de ryger ud så få lagt t T dræn i

Det er faktisk ved at være et år siden hun sidst fik dræn i, og siden da er det gået fint, så jeg troede hun var over alt det ørehalløj. Bortset lige fra hullet i trommehinden selvfølgelig.

Vi skal til ørelæge i morgen, så må vi se om de siger dræn igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.