Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter på 7 år har haft rigtig meget bøvl med ørene altid og her i weekenden sprang trommehinden igen
Hun har i forvejen hul på den anden trommehinde fordi den er sprunget flere gange og har haft dræn i flere gange.
For hver gang hendes trommehinde spinger bliver der lidt større risiko for at det ikke vokser sammen igen, og hun skal opereres
ØV - måtte bare lige ud med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Min datter på 7 år har haft rigtig meget bøvl med ørene altid og her i weekenden sprang trommehinden igen Hun har i forvejen hul på den anden trommehinde fordi den er sprunget flere gange og har haft dræn i flere gange. For hver gang hendes trommehinde spinger bliver der lidt større risiko for at det ikke vokser sammen igen, og hun skal opereres ØV - måtte bare lige ud med det
Årrh nej stakkels pige
Hvad gør de så ved det når den springer? Skal den så bare vokse sammen, eller kan de give hende noget der hjælper?
TbCp skriver: Årrh nej stakkels pige Hvad gør de så ved det når den springer? Skal den så bare vokse sammen, eller kan de give hende noget der hjælper?
Tak, hun har også bare haft sindsygt ondt
De gør ikke noget, hun har ikke fået pennecilin eller noget. Betændelsen skal bare flyde ud og så skal hullen selv vokse sammen. Desværre er det bare sket så ofte, at det ikke er sikkert at det selv vil vokse sammen
kan være jeg kan trøste dig med at sådan har jeg altid haft det og er endnu ikke døv
metteswn skriver: kan være jeg kan trøste dig med at sådan har jeg altid haft det og er endnu ikke døv
Tak.
Da trommehinden var sprunget sagde hun pludselig: Nu hører jeg dobbelt!!!! Hun forklarede at hun nu hørte dobbelt så godt
Hendes hørelse er lidt nedsat pga alle de tæsk hendes trommehinder har fået, men ikke så meget at hun er generet af det
Mi skriver: Tak, hun har også bare haft sindsygt ondt De gør ikke noget, hun har ikke fået pennecilin eller noget. Betændelsen skal bare flyde ud og så skal hullen selv vokse sammen. Desværre er det bare sket så ofte, at det ikke er sikkert at det selv vil vokse sammen
Puha
Hvor er det bare synd
Hvad så hvis den ikke kan vokse sammen? Kan de sætte en ny ind? Ja undskyld alle spørgsmålene Kender slet ikke noget til det...
TbCp skriver: Puha Hvor er det bare synd Hvad så hvis den ikke kan vokse sammen? Kan de sætte en ny ind? Ja undskyld alle spørgsmålene Kender slet ikke noget til det...
Det gør slet ikke noget at du spørger
Hvis det ikke selv vokser sammen, så skal de lappe det. Tror nok de tager noget hud eller sådan noget fra bag ved øret, og så syr de det på trommehinden.
Mi skriver: Det gør slet ikke noget at du spørger Hvis det ikke selv vokser sammen, så skal de lappe det. Tror nok de tager noget hud eller sådan noget fra bag ved øret, og så syr de det på trommehinden.
Yiiaks... Det håber jeg for jer ikke bliver nødvendigt!
Hvorfor pokker får hun ikke lagt dræn igen hurtigst muligt ?? Og hvis det er fordi de ryger ud så få lagt t T dræn i
Muffi<3 skriver: Hvorfor pokker får hun ikke lagt dræn igen hurtigst muligt ?? Og hvis det er fordi de ryger ud så få lagt t T dræn i
Det er faktisk ved at være et år siden hun sidst fik dræn i, og siden da er det gået fint, så jeg troede hun var over alt det ørehalløj. Bortset lige fra hullet i trommehinden selvfølgelig.
Vi skal til ørelæge i morgen, så må vi se om de siger dræn igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128