**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Det er mange penge ! ! Har sku ikke råd til at fortryde !! Den der privat du skal til, ligger det i kbh os ?
Ja man kan jo sagtens fortryde selv om man er sammen, det er du eksempel på, og det er jo nok ikke første gang nogen gør det, tror heller ikke jeg gør det, men ville da lige tjekke mine muligheder før jeg OVERHOVED gør noget, og som sagt, tatoveringer er slet ikke mig, og er mest af alt hunderad for at den skal falme og blive grim
Men en med mine børns navne og dato på kunne jeg måske godt tænke mig??
Men er slet ikke sikker, har sku laaang tid til at finde svarer på det,skal ikke forhaste mig, men manden skal have lavet sine med børnenes navne og dato her inden for 2 måneder, så tanken for hvad jeg gør kom da os lige frem , igen, og har ikke svaret på det endnu kan jeg mærke, SELV om det er mine børn og jeg elsker dem ubetenget, er jeg ikke sikker på om det skal printes ind i min krop 
Ihhh, du må have misforstået mig... Har ikke fortrudt de 2 tusser jeg har sammen med min kæreste, nu
Ville bare gerne have noget større end, små tattoveringer her og der
Den på fingeren er ikke så pæn igen, men den betyder da alligevel meget for mig
Den med min eks, den skal bare fjernes, har selvfølgelig fået tegnet noget over, men det skal bare helt væk
Jo, jeg tror det er her i KBH, men jeg ved det faktisk ikke helt, det er igennem min kæreste's fætter, men kunne også sagtens kører for det.. 
Jeg vil gerne have lavet "hele siden", og have min mand's navn, et andet sted, det skal ihvertfald være der